וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפלים

שלי איבגי-תבק

29.1.2007 / 11:20

סטודיו NAKED-ID מציע לכם לעצב יחד איתם פריטים מרדידי נירוסטה. הם מציעים את התשתית הבסיסית ואתם תעשו את הקיפולים

הם למדו יחד עיצוב תעשייתי בויטל, אבל רק פגישה מקרית, מספר שנים לאחר סיום הלימודים, הובילה לבסוף את זוהר שואף ויעל קובליבקר להקים את סטודיו NAKED-ID.

הם הציגו יחד בתערוכת העיצוב הניויורקית DESIGNMART את סדרת THINOS , שכוללת קו של מוצרים דקיקים, המתאפיין בשימוש ייחודי של קיפולי נירוסטה אשר יוצרים מוצרים מוכרים עם "טאץ'" ייחודי וקומי.

את רדיד האלומיניום השטוח מוזמן הלקוח לעצב לכדי מוצר, על ידי קיפולו ובכך להיות מעורב בהכנתו ולקבוע את המראה הסופי שלו. המוצרים NAKED-ID הם מעין מימוש פנטזיה לכל בעלי הידיים השמאליות שחלמו להיות מעצבים.

למעשה עושים השניים שימוש בפורמט המוכר לכל סטודנט לעיצוב תעשייתי - הפריסה. זוהי צורתה הראשונית של כל אריזה תלת-מימדית בתעשייה, שמופיעה בדרך כלל בצורה של מוצרי נייר למיניהם. כאן, בחרו אנשי נייקד איי די, לצטט את הטכניקה - המאופיינת בשטיחות, קלות, משקל ועידון - לאלומיניום דקיק.

קלילות הנייר ועמידות המתכת

אחרי התערוכה בניו יורק החליטו שואף וקובליקר למסד את העניין והקימו, באוגוסט האחרון, סטודיו מסודר בפלורנטין, בו המשיכו ליצור וואריאציות נוספות על הנושא. כיום, ניתן למצוא בסדרה מוצרים שונים שהמאחד ביניהם הוא החומר, הסגנון והטכנולוגיה בה הם נוצרו: גופי תאורה, סימניה ומעמד לקטורת – כולם נולדו מאותו רעיון - פריסה של אלומניום המתקפלת, על ידי הקונה, למוצר תלת מימדי.

יישום הטכניקה של הנייר במתכת, משלב בין קלילות הנייר ועמידות המתכת ויוצר מראה אחר, אלגנטי ומשעשע. המוצרים נוצרים בטכנולוגיה אחידה, מדויקת להפליא ועם זאת עשירה באופן מפתיע בתוצאה הסופית.

הסטודיו מתמקד בעיצוב "נגיש"- המיועד לייצור רחב במחירים שמתחילים ב-55 ש"ח.
את המוצרים ניתן למצוא בסוהו, בחנות מוזיאון ת"א ובדלארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully