וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פמוטים עם סילואטה של דוגמנית

שלי איבגי-תבק

12.1.2007 / 11:25

אם אתם דתיים שנגררים בסופש עם תשמישי קדושה מסורבלים, וגם אם אתם בדרך לחופשה רומנטית בצימר - פתרונות נרות לנסיעות

אם אתם דתיים ואתם אוהבים לנסוע, יש סיכוי סביר שכל חופשה או יציאה מחוץ לבית במהלך הסופש, כוללת גם התארגנות לוגיסטית לא פשוטה, של סחיבת תשמישי קדושה ולעיתים גם אוכל כשר, שגורמים לאוברוויט וודאי בדרך אל החופשה, ביניהם גם פמוטים להדלקת נרות שבת.

כמה מעצבי מוצר מציעים לכל אם ובת מבחר פתרונות מעוצבים, שמנסים לתת מענה למשקל העודף המתחייב מנשיאת פמוטי כסף גדולים ומגושמים במזוודה, בדרך לסוף שבוע כשר בפריס.

הפמוטים הגמישים

במחלקת היודאיקה שבמתחם רוזנפלד בפ"ת, אפשר למצוא פמוט מתקפל, עשוי מתכת כסופה המעוטרת בציורים חרוטים ובאבנים צבעוניות. כשהפמוט סגור הוא מעוטר בברכת "שבת שלום" מצד אחד ומצדו השני במגן דוד. עם פתיחתו מקבלים משטחי הדלקה לשני נרות, המעוטרים גם הם בברכת הדלקת נר של שבת ובחריטה של נרות שבת.
מחיר: 49.90 ¤

להשיג במתחם רוזנפלד, רח' הרב פינטו 20, סגולה, פ"ת

פמוטים עם סילואטה של דוגמנית

המעצב שחר פלג, אולי לא מכוון דווקא לציבור שומר המצוות, אבל פמוטי הצל השטוחים שלו יכולים להיות פתרון מעוצב וייחודי לבעיה. הסילואטה הדקיקה של הפמוטים, שהבסיס שלהם מעוצב כצל שטוח עליהם הם נשענים, מאפשרת השתלבות נוחה וקלה בכל מזוודה לשליפה מהירה במראה ייחודי ואחר, כמו שאר עבודותיו. מתנה טובה גם ל-א-דתיים.
מחיר: 99 ¤

להשיג במרכז הבאוהאוס, רח' דיזינגוף 99, ת"א ובחנויות המוזיאונים ברחבי הארץ.

נירוסטה בחיתוכי לייזר

עדי סידלר הוא מעצב מוצר בוגר בצלאל שמעצב, בין שאר הדברים, גם מוצרי יודאיקה. פמוטי הנסיעה שלו מעוצבים בקו מודרני ונקי ועליהם מוטבעות המילים 'שבת שלום'. הפמוטים עשויים נירוסטה המעובדת בחיתוך לייזר, טכניקה השאובה משיטות עבודה תעשייתיות ומהווים חלק מהליין המינימלסטי של מוצרי היודאיקה המודרניים של המעצב.

להשיג בחנויות המוזיאונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully