וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משו למישו

שלי איבגי-תבק

3.1.2007 / 11:11

"מישו לטישו" ו"תלוש למוש" הם היחידים שיחייכו אליכם כשתתעטשו במקום ציבורי סגור - פתרונות נייר למצוננים

"מישו לטישו" הוא אחד הפריטים הכי שימושיים שמדורנו פגש בו לאחרונה. הוא נולד בבית היוצר של איריס זהר, מייסדת סטודיו IGGY, מתוך צורך - כמו כל הפריטים של המותג. תקופה כזו שבה כולנו הופכים לבתי גידול ניידים לוירוסים אגרסיביים, מחייבת אותנו לשאת רבעי טישו מסמורטטים בתיק/בכיס/באוטו, שיעזרו לנו להדוף מתקפות מתפרצות של אותם יצורים אלימים. הבעיה היא שמערך ההגנה הרופף הזה נוטה להתפרק בדיוק כשמגיע האפצ'י הראשון – אז בדיוק נעלם לו הטישיו אי שם בין היומן לסלולרי.

בדיוק בשביל רגעי משבר שכאלה, יצרה זהר את אינסטורמנט ה"מישו לטישו" החביב, שמאפשר לשלוף את הנייר המושיע מתוך חיוכו המרגיע. הוא עשוי לבד וקל למצוא אותו בזכות תופסן המאפשר לתלות אותו על התיק או בכל מקום נגיש אחר, לשליפה מהירה במצב חירום. עיצובו החייכני והצבעוני גם משפר אווירה. בדוק.

בהמשך נולד ל"מישו לטישו" גם אח גדול - ה"תלוש למוש". גם הוא חייכני ומשמש לאחסון ושליפה של גליל נייר טואלט – לכל אלו שמלחמתם בוירוסים ארוכה במיוחד.

זהר, המזוהה בעיקר עם פחי הלבד שלה שהפכו פריט חובה בכל קניית לידה, היא בוגרת בצלאל במגמה לעיצוב מוצר. היא מאוהבת בלבד שנזנח בעבר ורק לאחרונה מתעורר לחיים שוב, ויוצרת מבחר מוצרים כולם על טהרת האריג המחוספס. זהר בוחרת תמיד לתת פן הומוריסטי וקליל גם למוצרים שהיא מעצבת למבוגרים, בנוסף לפונקציונליות העומדת בבסיס העיצוב.

מחירים:
מישו לטישו: 48 ש"ח
תלוש למוש: 68 ש"ח

ניתן להשיג במרכז הבאוהאוס, רח' דיזינגוף 99 תל אביב ובאתר artlook

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully