וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותק, הילד התנפח

שלי איבגי- תבק

1.1.2007 / 11:45

צילום אולטרהסאונד ענק אצלכם בסלון או סבתא מקרקוב בתמונה מרוחה על קנבס - מפתחים את התמונות הביתיות לאמנות

החיים בעולם דיגיטלי יכולים להיות מאוד נוחים ומסאבים - עד כדי ניוון. כולנו כבר חשים על בשרנו, שלא לומר משמננו, את אותותיהם של פגעי הקידמה הטכנולוגית והאינטרנט, החוסכים מאתנו את מעט האנרגיה שעוד הוצאנו בעבר הלא כל כך רחוק. הכל מגיע ממש עד לסף הדלת ואין כמעט פריט שלא ניתן להשיג בהינף מקלדת או סלולרי.

גם להגיע לחנות לפיתוח תמונות נשמע תמוה בעולם דיגיטלי, שמשגר אליכם את תמונות הטיול האחרון הישר הביתה, אחרי משלוח וירטואלי של קרבי כרטיס הזיכרון של המצלמה הדיגיטלית.

באתר "פיק פונג" מציעים לכם לא רק לפתח, אלא גם להפוך את תמונות הסטילס שלכם ליצירות אמנות. אתם שולחים לאתר האינטרנט תמונות סרוקות או קבצים דיגטליים מהמצלמה הפרטית ומקבלים את החיים בגדול, על קנבס או בפורמט של ציור.

אחרי ששלחתם את התמונה בודקים בפיק פונג את איכות הקובץ ולאיזה גודל מקסימלי אפשר להגדיל אותו. ניתן לשלוח קבצים באיכות שונה, אפילו מטלפון סלולרי והם יעברו התאמה לגודל המומלץ להדפסה.

את התמונות אפשר להפוך לקולאז' או קומיקס, להדפיס על קנבס או מדבקה, ליצור פסיפס של תמונת יעד גדולה העשויה מאלף תמונות קטנות וליצור מראה של ציור ביד. אם אתם סובלים מחוסר ביטחון אמנותי, תוכלו להגיע לסניף הבלתי-מקוון של פיקפונג בדיזנגוף סנטר, שם תוכלו להיעזר בשירותיו של הגרפיקאי, שיעורר לחיים גם את התמונה הדהויה של המשפחה בקרקוב מ-1800 שמצהיבה בסלון.

בפיק פונג גם פועלים למען הקהילה והם מציעים למכירה באתר תמונות שצולמו על ידי חברי כנסת, בנושא "מה ישראלי בעיניך?". כל ההכנסות ממכירת התמונות, ייתרמו לפעילות ארגון "הרוח הישראלית" - התומך בנוער בסיכון בישראל.

הגודל המינימלי לתמונה הוא 40X50 ס"מ ומחירו 70 ¤. הגודל המקסימלי הוא 100 מטר. התמונות עוברות למינציה וניתן גם להזמין מסגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully