וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה בלגן

ליבי גלבר

6.12.2006 / 9:30

ייקח לכם זמן להתרגל לטרנד החדש בעיצוב הבית. מקורו בדירות רווקים מוזנחות והוא מומלץ בעיקר לנשים בהריון וחולי לב - מעצבים מחדש

הטרנד החדש-ישן שהתחיל בדירות רווקים צפופות, מאיים להתפשט ברחבי המדינה כמו שמועה על מקום הימצאו של בני סלע. יכול להיות שייקח לכם זמן להתרגל, אבל ברגע שתתחילו לא תוכלו להפסיק. נכון, לא תודו בזה בהתחלה, אבל אז זה יכה בכם ולא תבינו איך הסתדרתם עד עכשיו.

הכל מתחיל מהסברה שאנשים אובססיביים לסדר וניקיון, הם כאלה רק משום שהם מרגישים מלוכלכים מבפנים. משהו לא שלם באישיות שלהם, והם (אתם?) מרגישים צורך בסביבה כמעט סטרילית כדי להרגיש קצת יותר טהורים. כשהצורך התמידי בבית מצוחצח משתלב עם הפחד ממה יגידו האורחים, השכנים, ההורים של החברים של הילדים וכמובן אלוהים שרואה הכל - יש סיבה לדאגה.

את הדאגה הזו תוכלו להפיס אם רק תתעדכנו במילה האחרונה בעיצוב הבית. זהו הטרנד שיביא לכם סוף סוף את השקט הנפשי לו אתם תמיד מייחלים - שימו לב טוב ועקבו אחר ההוראות. וכן, מומלץ בחום לנסות את זה בבית, במיוחד נשים בהריון והסובלים ממחלות לב.

החדשות האחרונות בעולם העיצוב הן שמה שאסור - מותר. אתם מוזמנים להפוך סדרי עולם, באופן המילולי ולסגוד לאי-הסדר. שימו רגליים על השולחן וחשבו על מה באמת חשוב בחיים. זה בטח לא סידור נכון של הכריות על הספה או הדאגה המצטברת מאבק על מדפי הספרים, נכון? כלום לא יקרה אם קצת דואר יהיה מפוזר על שולחן האוכל, לצד גרגר מלח או שניים.

לא מדובר חלילה בהזנחה פושעת של כיור מלא כלים או השארה זיהומית של כתמי קטשופ על ריפוד הכיסא, אבל אם זוג נעליים נח לו באמצע הסלון, זה רק יכול לייעל את היציאה הבאה שלכם מהבית. אם לא תרוקנו מיד את מדיח הכלים בתום פעולתו ותשתמשו בכפית שלקחתם ממנו ישירות, הקפה יהיה טעים באותה מידה. בכלל, אם אתם מסתכלים סביב, והכל נראה חי, כאילו מישהו קצת בילגן וברח - זה סימן טוב. תישארו עם זה. ואם לא מתחשק לכם לטאטא היום, זה גם בסדר.

מעבר ליתרונות הברורים של הטרנד, כמו ניצול מרבי של זמן וחלוקה נכונה של אנרגיות, נודע לאחרונה שלבלגן יש אפקט ברור וחשוב על קשרי החברות שלנו. אורחים מרגישים נינוחים ורצויים יותר, כשהבית נראה כזה שחיים בו ולא כמו מוזיאון. למה שלא פעם אחת תגידו להם "תרגישו בבית" ובאמת תתכוונו לזה? אחר כך, כשהם ילכו, אל תפנו. לכו לישון בכיף, הכלים ימתינו בסבלנות, הם לא צריכים לקום לעבודה מוקדם בבוקר.

אז תתרגלו לקצת בלגן בעיניים, זה ייתן לכם זמן לעשות סדר בראש. בנוסף לכך, הסוד הכי חשוב שלא ידעתם, הוא שבשביל להיות מארחים מעולים, לא צריך אוכל מאוד טעים וקפה מאוד איכותי. גם לא צריך שהרצפה תבריק, ושהשלטים על השולחן יהיו מסודרים לפי הגודל. הסלון לא חייב להיות מיושר והמאפרה לא מרוקנת. בשביל להבטיח הנאה של החברים המתארחים לא צריך לדאוג שהכל יהיה מבריק ומתוקתק, כל מה שצריך זה לאהוב אנשים. כמובן שכשהמשפחה מגיעה לבקר, זה כבר סיפור אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully