וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל עצמי

מירי אלזון

20.11.2006 / 10:00

האדריכל רונן לנדס מגיע לארונות המטבח הגבוהים בלי דרגשים ומניח את הטלוויזיה על דלת עץ ישנה - שדרגו זאת בעצמכם

רונן לנדס, אדריכל ומעצב, מספק לנו כמה רעיונות מוצלחים לעיצוב פנים, מתוך נסיונו הביתי-האישי: פינת משפחה אינטימית בסלון, משטח עבודה ואיחסון ששדרג את המטבח הישן ומעמד מקורי לטלוויזיה.

מעמד לטלוויזיה

דלת כניסה ישנה הפכה בעזרת משור (ג'יקסון) וגלגלים חזקים למעמד טלוויזיה. את הדלת ניסר רונן לצורה אלכסונית כשהחלק הרחב מתאים למכשיר הטלוויזיה והחלק הצר יותר מתאים לכל המכשירים הנלווים כמו הדי.וי.די, מערכת הסטריאו ועוד. המרווחים שבין שני לוחות הדלת, שנחשפו לאחר הניסור, נוצלו אף הם לאחסון הקלטות והדיסקים. הידית המקורית של הדלת הועתקה ממקומה לקצה המעמד כשהיא עוזרת, בעת הצורך, להזזת הרהיט.

פינת המשפחה

בעזרת קיר גבס נמוך, חילק רונן לנדס את הסלון לשני חלקים ויצר פינת טלוויזיה ומשחקים עבור הילדים. רגליו של שולחן ישן קוצרו ועל בסיסו נמתחה מפת פלסטיק צבעונית. מסביב לו, יצר רונן, פינת ישיבה רכה מכריות ומזרנים. על המשקוף של קיר הגבס הוא יצר גוף תאורה פשוט ויפה משרשרת נורות ויריעת פלסטיק אדומה, שהוצמדה בעזרת מסמרים.

אבל הפרט האהוב ביותר על הילדים הוא, ללא ספק, בית הבובות שבנה רונן מלוחות לביד (30X80 ס"מ, גובה 60 ס"מ), צבע שמן ושלל טפטים צבעונים (D-C FIX), שבעזרתם ציפה את הקירות הפנימיים והרצפה. לבית הוא הוסיף גלגלים קטנים שיהיה נוח לניידו בין הסלון לחדר הילדים.

פינת עבודה במטבח

כדי לשדרג את המטבח הישן, תכנן רונן משטח עבודה ואחסון נוסף, המורכב משני חלקים שמתאימים לפינה ומנצלים היטב את כל שטח המטבח. היחידות, הבנויות מנירוסטה, הוזמנו לפי מידה ועליהן הורכבו משטחי לביד מחופים בפורמייקה. באחד המשטחים יצר רונן מדרגה שעליה אפשר להניח קופסאות, תבלינים ושאר אביזרים הכרחיים מבלי שאלה יתפזרו על המשטח.

טיפ: אחת הבעיות במטבחים הישנים היא הארונות העליונים, שלרוב צריך לטפס אליהם כדי לראות מה יש בתוכם. הפיתרון של רונן היה לאחד בין שני הארונות העליונים(זה שמתחת וזה שמעל) בידיות ארוכות שיקלו על הפתיחה וירעננו, בהזדמנות זו, גם את מראה המטבח.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully