וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנויות היום זה ממש מלון

15.11.2006 / 20:59

שני פישר לא הבינה למה לא מזמינים אותה להישאר לישון, בחנות החדשה של אותנטיקו, עם המזרקה, כלי הבית והפינפונים

מעצבת האופנה סיגל אפוד לא סבלה משממון תעסוקתי כשהחליטה לפתוח חנות נוספת של מותג האופנה "אוטנטיקו", שהקימה לפני מעל לשמונה שנים. אפוד היא בעלת שתי חנויות של המותג ובגדיה נמכרים במעל ל-150 חנויות ברחבי הארץ. אפילו את השאיפה הטלוויזיונית בחייה סידרה כשתיפקדה כמנחת אופנה בתוכנית לייף סטייל, אמנם ב"אודטה", אך יש להעריך את האירוניה שבעניין.

כשהחליטה לפתוח לפני כחמישה חודשים את חנות הדגל שלה בדיזינגוף, התעקשה אפוד על קונספט שגולש מחוץ לגבולות האופנה, לתחום העיצוב הרחב. לכן, "אוטנטיקו" רחוקה מלהיות חנות מעצבים מצויה, מדובר בבוטיק לייף סטייל נשי, שמעבר ליצר הקניות, מעורר גם יצר מוזר ללון בו לילה או שניים מחוץ לשעות הפתיחה.

לקונספט של החנות הגיעה אפוד מהאהבה שלה לכלי בית. מטרת החנות, לדבריה, היא "לתת חוויה נשית מלאה לכל לקוחה שנכנסת לחנות". יש בחנות החדשה, בגדים וגם תיקים, תכשיטים, כלי בית מיניאטורים וגולת הכותרת- מלבושים לכלב האורבני המפונפן, למשל סוודר אדום ואופנתי וקולר פנינים.

ועדיין, למרות כל הסילסולים יש הרבה מה ללמוד מהפשטות והמינימליסטיות של החנות החדשה. הכניסה לחנות משרה אווירה אינטימית ורגועה, בניגוד מוחלט לרעש ולהמולה של רחוב דיזינגוף הסואן שבחוץ. החלל הפנימי מרווח ומואר, הטפט הנכון מודבק לקיר, והמזרקה שבמרכז החנות, ניראת כאילו נחתה מפיאצה איטלקית.

סקוטי עם קולג' אנגלי

הקיר השמאלי גונב באלגנטיות ובמתכוון, את ההצגה. על המוט שלאורך הקיר תלויים כל פרטי קולקציית החורף. הבגדים בעיצובה של אפוד מתאפיינים במראה קז'ואל מוקפד, בגזרות נוחות, פשוטות ופוקציונליות ויש להם טוויסט עיצובי מיוחד ומפתיע.

הבדים מהם מורכבת הקולקציה הם בטקסטורות ובצבעים חלקים לרוב, לצד דוגמאות פשוטות כמו משבצות, פסים ונקודות. הצבעים הם בעיקר שחורים ואפורים, עם נגיעות קלות של צבעים חזקים, בהשראת מראה הקולג' האנגלי.

הקולקציה מתחלקת לשתי קבוצות. הראשונה נקראת OTN, ופונה לפלח שוק צעיר. היא עוצבה בהשראה סקוטית בין השאר, הצבעים בה נועזים יותר, הפפיונים גדולים יותר וקומבינציות מעניינות בין פריטים מוצעות מראש על הקולב.

הקבוצה השניה עונה לשם סיגל אפוד (מי זאת?) ומאפיין אותה קו הלבשה יותר מוקפד ורשמי, אך עדיין בגבולות הקז'ואל. בקבוצה זו ניתן למצוא שכמיות וז'קטים קצרים מצמר בהדפסים משובצים, עליוניות בגזרת מעטפת, חולצות מבד נוזלי ובמחשוף פתוח עם שוולים תפוחים, מכנסיים מחוייטים במגוון אורכים והדפסים, ושמלה אחת לבנה ויפהפיה בהשראת התקופה הויקטוריאנית.


חנות שניראה לי שתנעם לצרכנית הלהוטה כמו גם לסטודנטית הסקרנית לעיצוב פנים, או סתם לעוברת האורח שמעוניינת בהפוגה קצרה מרעש צופרי המוניות וחושקת בבהייה מרגיעה בפמוט דקורטיבי, בפפיון מונומנטלי או בדגי הזהב התמים ששוחים במזרקה.

דיזינגוף 111, ת"א 03-5292583.
חנות נוספת: סמטת שלוש 15, נווה צדק, ת"א. 03-5100013.
חנות עודפים: בוגרשוב 58, ת"א. 03-6294734.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully