וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רק כאילו טפט

ניבה יחיאב

9.10.2006 / 9:00

מלחמה בבועיות אוויר, נזקי דבק, כאבי פרקים ושיעבוד לכל החיים - איך מתמודדים עם אופנת הטפטים החולפת, במינימום נזק

הם אמנם אופנתיים ויכולים לשנות את האופי של הבית שלכם בצ'יקצ'ק, אבל הבעיה עם טפטים היא ההתעסקות עם הדבק, מלחמת החורמה נגד בועיות אוויר, למדוד כמה מטר צריך, וההתחייבות שזה הקיר שתצטרכו להתמודד איתו בערך למשך שארית חייכם. עד שתגמרו להדביק, תחלוף האופנה.

אז אם אתם לא בנויים לקשר ארוך טווח, סורו לטמבוריה הקרובה למקום מגורכם: טמבור מציעה לכם את התחליף שהכי קרוב לדבר האמיתי: קירות שנראים כמו טפטים, אבל בלי כל הבוג'רס. כל מה שאתם צריכים הוא צבע, גלגלת עם דוגמה וקצת טעם טוב.

כדי להשיג את מראה הטפט, צובעים את הקיר בצבע בעל ברק פנינתי Ottocento מתוצרת Oikos, כשדוגמת הטפט מתקבלת על ידי יישום סופרקריל במראה מט באמצעות רולר טקסטורה, עם הדוגמה שאותה בחרתם.

הלוק הויקטוראיני

הדוגמאות ששולטות באופנת הקירות בחורף הקרוב הן בעיקר וינטאג' שהולך עמוק אחורה, בלוק ויקטוריאני של משי ומלמלות. הגוונים הדומיננטים יהיו גווני הסגול לסוגיו – לבנדר מעושן, שזיף עמוק, גווני אדמה עמוקים – חום, ורוד עתיק, תכלת, אפורים וכסופים.

אם תשתמשו באותו חדר במספר גוונים מאופקים, שקרובים זה לזה, עם הבדלים קלים של ברק וטקסטורה, תעשירו את התוצאה ויש סיכוי טוב שתשיגו מראה עשיר ומתוחכם, בהשראת שכבות הבד של השמלות הויקטוריאניות הנפוחות.

ואם אתם לא בעניין של טפטים, אפשר למצוא החורף עוד טקסטורות מעניינות, שגם הן מקבלות השראתן מעולם האופנה והטקסטיל, כמו
משי פראי – צבע בעל מראה משיי מנצנץ, המיושם על גבי טקסטורה מסורקת, בטכניקה המדמה בד משי פראי, זמש (Suede) - צבע היוצר מראה דמוי בד זמש וקירות עם ניואנסים של ברק בגוונים קרובים זה לזה (Ton Sur Ton).


ניבה יחיאב היא יועצת הצבע של טמבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully