וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקפיאים את פיקאסו

8.5.2006 / 8:25

לצפות את הפריג'ידר בתמונה של פיקאסו או לראות עליו את המונדיאל - הדלתות החדשות של המקרר האולטימטיבי

אמפא מדביקה את האלף השלישי, משדרגת את המותג הנצחי "אמקור" ומשיקה את סדרת "אמקור ארט": מקררים מעוטרים בציורים והדפסים על פי בחירתכם אישית.

את התמונות המצפות את דלתות המקרר אפשר לבחור מתוך היצע קיים או לבחור מתוך אלבום התמונות הפרטי, לפי העדפה אישית. בעלי סטיות משונות במיוחד יכולים לבחור של עצמם מהחתונה, תמונה מיום ההולדת של החתול או מארועים מרגשים אחרים.

אם אתם חוששים שהציור יימאס עליכם, זוהי אינה עסקת נצח: באמקור מדגישים כי כעבור מספר שנים יהיה אפשר להחליף את הציור, במחיר סמלי.

מחיר: 8950 ש"ח
מקרר 2 דלתות: 9,990 ש"ח

את סדרת מקררי הארט ניתן להשיג ב"טרקלין חשמל"

מקרר LCD

אם טלוויזיה במטבח זה הקטע שלכם, תוכלו לרכוש מקרר המגיע עם מסך LCD, מה שמאפשר, כדברי המשווקים, בילוי משפחתי במטבח. המסך הצבעוני משולב על דלת המקרר, הוא בגודל 15 אינץ' וניתן לצפות בו ב-99 ערוצים, ולזפזפ עם שלט, כמובן.

ניתן לשלב את המסך הן במקררים של דלת אחת או בפורמט של שתי דלתות (SIDE BY SIDE), בציפוי של נירוסטה מלא או צבעי מטאלי, זהב , אפור או לבן.

לדברי איתי גורפיל, מנהל השיווק של אמפא "בעקבות המגמה של בניית מטבחים הפתוחים לשאר חלל הבית, נהפך המקרר בשנים האחרונות לאביזר עיצובי, לא פחות מפונקציונלי, ולכן אנו שמים דגש רב על נושא החדשנות בעיצוב".

מחירים:
מקרר 530 ליטר – 9,990-11,990 ש"ח
מקרר 570 ליטר – 10,390-10,690 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully