וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שיותר כחול - יותר עמוק: הצבע הזה יעשה ממש טוב לבית שלכם

עדי צלח וייס

17.10.2019 / 9:00

בחירה של צבע אחד כמוטיב חוזר בין חדרי הבית השונים היא חכמה ונכונה. אם תבחרו בצבע הכחול, תבטיחו תחושה רגועה ושקטה בקרב הדיירים והאורחים. אז אספנו עבורכם את הפריטים הכי שווים ברשת בצבע הכחול שיוסיפו טאץ' נעים לבית שלכם

כורסה בצבע מנטה. ShutterStock
ספה בצבע כחול זה נחמד, אבל גם פריטי נוי קטנים יעשו את העבודה. אילוסטרציה/ShutterStock

כשמעצבים את הבית, נהוג לבחור צבע אחד שמשמש כמוטיב חוזר בין החדרים השונים. בין אם זהו הסלון, חדר הילדים, חדר הרחצה או חדר השינה - הבחירה בכחול עשויה להיות חכמה ונכונה במיוחד. כחול מסמל רוגע ושקט, כמו הים או השמיים, ומצליח להשרות את התחושות האלו על הדיירים. לצבע יסוד זה יש גם גוונים רבים, שבהם ניתן להשתמש כדי ליצור מראה ייחודי ומעניין ולא חד-גוני ומשמים. כמו כן, את הכחול אפשר לשלב עם שלל גוונים נוספים (כמו צהוב, אפרסק, ירוק ועוד).

מים שקטים חודרים עמוק - וכך גם עיצוב הבית בכחול. תהיו בטוחים שאם תבחרו באקססוריז המתאימים בטוב טעם, אורחי הבית ישימו לב לכך וירגישו את האווירה שצבע זה עשוי לייצר. כאמור, אם בא לכם סביבת מגורים רגועה גם עבורכם וגם עבור האורחים שלכם - כחול יעשה את העבודה. אספנו עבורכם מגוון פריטים מהאתר עליאקספרס, שבהם תוכלו להשתמש אם תבחרו לעצב את אחד מחדרי הבית בהשראת הצבע הכחול.

רוצים להתרשם מעוד המלצות לפריטים מעוצבים לבית במחירים ידידותיים? היכנסו לקבוצת עליאקספרס מעצב לי את הבית בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully