וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג שיגרום לכם להתאהב ב-DIY

סיוון פישלר

12.2.2018 / 9:45

בעידן שבו כל דבר בחיינו מקבל משמעויות רגשיות, חנות הקונספט Makers במתחם שרונים משלבת פתרונות לחובבי העיצוב ומאפשרת להם לייצר ו/ או לרכוש מוצרים לבית מעשה ידיהם. מנכ"ל הקניון אור קופרלי: "אנו מנצלים את היכולות שלנו להעניק חוויית לקוח שאין במקומות אחרים"

חנות makers במתחם שרונים. אתר רשמי
הכול מהכול. חנות Makers במתחם שרונים/אתר רשמי

עם התפתחות עידן הרשתות החברתיות, החל התיעוד הרגשי לתפוס מקום מרכזי בחיינו אפילו יותר מהעבר. כבר לא מדובר רק בצילום של הילדים או של החתול משחק בכדור, אלא בתמונות מארוחת הפאר שהכנו או של קישוט שקנינו לבית. העידן הזה ויזואלי מתמיד, והיום יש משמעות רגשית גדולה לכל פרט ופרט, גם בתחום הדקורציה והעיצוב.

הכול מבוסס על רגש. אפילו ריהוט, שהיה פעם משהו סטנדרטי - בוחרים מקטלוג או הולכים לחנות ומזמינים - קיבל ממד אישי ורגשי, כזה שייחרת בתודעה ובזיכרון כמשהו שהוא באמת שלכם. בעולם של היום, מגמת ה- Do It Yourselfמתחזקת ואם עד כה הרצון היה קיים אבל האפשרויות היו מוגבלות, כעת, באמצעות Makers, אתם באמת יכולים לעשות זאת בעצמכם, או לחילופין לקחת את "המסלול המהיר" ולרכוש ממבחר המוצרים הייחודיים בחנות.

makers. אתר רשמי
גם ריהוט מבוסס היום על רגש/אתר רשמי

מהי Makers? זוהי חנות קונספט מטעם מתחם שרונים לעיצוב והכנה אישית של מוצרים ייחודיים לבית, למשרד, מוצרי נייר וגאדג'טים. לא מדובר בעצמים זולים למראה, אלא בהכנה מוקפדת ומדוקדקת בהנחיית מעצבים, מחומרי גלם איכותיים.

המתחם פועל במגוון רחב של תחומים, עם למעלה מ-25 מנחים מקצועיים ויותר מ-60 סדנאות ביניהם טקסטיל, סקארפ, תכשיטים, עיצוב בנייר, נגרות, עיצוב בבטון, ריהוט, מקרמה, קליגרפיה, עיצוב בברזל ועוד. הפורמט מבוסס על מפגש אחד עד חמישה, כ-3 שעות בכל מפגש. בסדנה לומדים להכין מוצר בעיצוב אישי.

מי יכול לעצב לעצמו? כל אחד. הרעיון ב-Makers הוא שאין צורך בידע מוקדם. המנחים כבר מכירים את האמירה הקבועה "יש לי ידיים שמאליות", אך בסיום הסדנה הם מופתעים לגלות ש-3 שעות הספיקו ללמוד, להתנסות ולצאת עם פריט עיצובי מרשים מעשה ידיהם. בין המרצים מנחים ואמנים מוכרים כמו קרן שפילשר, טל טנא צ'צ'קס ,דודו דהאן, דבורה סיון, יוסי שנפר, יורם קפלן ועוד.

אפשר להירשם לסדנאות, שמחירן נע בין 180 ל-450 שקל, ובתוך מפגש אחד לייצר את המוצר שבחרתם. הסדנאות והחנות מושתות על דגשים של מ?חזור ושימושיות מרובה בחומרים השונים, ומעודדות את רוח היצירה, שמחת החיים וגם את היכולות לעשות יותר מהמעט שברשותנו. פעם נהגו לומר ש"עם העיתון של אתמול עוטפים דגים". היום אפשר לעשות מהעיתון של אתמול מנורת שולחן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חנות makers במתחם שרונים. אתר רשמי
סלסלה סרוגה ליאת בנטוב/אתר רשמי

Makers - למה דווקא במתחם שרונים?

מתחם שרונים בהוד השרון, בבעלות קבוצת חצי חינם, הוא לא בדיוק הקניון שהורגלתם אליו. הוא מונה, אמנם, כ-120 חנויות, רובן שייכות לרשתות גדולות, אבל אינו כפוף לקבוצות אחרות של מרכזי קניות. בשל כך, הוא פועל בשני כובעים: הוא משתייך, אמנם, ליזם שהוא הבעלים של הנדל"ן, אבל חמישה בתי עסק בקניון משתייכים למתחם עצמו ומופעלים על ידו. אחד מבתי העסק הללו הוא חנות Makers.

אור קופרלי, מנכ"ל הקניון ומבעליו, מסביר: "אני מאמין שהשבחת הנכס שלי ומיצוי הפוטנציאל שלו תלויים מרמת המעורבות שלנו כיזמים. העתיד נמצא בעולמות התוכן שנשלב בתוך המסחר, ואנו משקיעים רבות בפיתוח עסקים ייחודיים ומנצלים את היכולות היזמיות שלנו להעניק חוויית לקוח שלא קיימת במקומות אחרים". על פי התוכנית העסקית של Makers, 4 סניפים יוקמו בתוך שנתיים, בהתאם לקצב של בניית המותג. "כבר עכשיו מגיעות אלינו פניות לזיכיונות", מוסיף קופרלי, "אבל בשלב הראשון נתמקד בבניית הרשת באופן עצמאי".

האם יש בכך כדי לומר שתם עידן חנויות העיצוב הקונבנציונליות? כמובן שלא, אבל Makers מעניקה הזדמנות לחוויה קצת אחרת ולמוצר שיכול להתחיל מכם ולהיות שלכם. רק שלכם.

* הכותבה הייתה אורחת המותג Makers בלונדון

לאתר של Makers

פריטים מעוצבים של חנות Makers. אתר רשמי
כרית של קרולין מזוריק/אתר רשמי
חנות makers במתחם שרונים. אתר רשמי
מגש בטון של יוסי שנפר/אתר רשמי
חנות makers במתחם שרונים. אתר רשמי
טבעות חותם של Makers שרונים/אתר רשמי
חנות makers במתחם שרונים. אתר רשמי
שרפרף מעוצב/אתר רשמי
פריטים מעוצבים של חנות Makers. אתר רשמי
תיק של קרולין מזוריק/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully