וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיק פריזאי: קולקציית הדקור של כריסטיאן לקרואה נחתה בישראל

31.7.2017 / 9:19

צבעוני, אוריינטלי ומלא בטקסטורות. הכירו את המיזם החדש של מעצב ההוט קוטור כריסטיאן לקרואה - שיכול לשפר לכם את סביבת המגורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדידה של צבעים וצורות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצב האופנה הצרפתי כריסטיאן לקרואה היה לאחד הכוכבים הגדולים של אופנת ההוט קוטור. הוא הקים בית אופנה שפעל בהצלחה במשך 22 שנים ובמקביל, עיצב עבור מותגי היוקרה ביניהם, הרמס וז'אן פאטו. אלא שפשיטת רגל ב-2009 הביאה את המעצב לפרוש מבית האופנה הנושא את שמו. השנים חלפו מאז, אך המעצב המוכשר שאחראי על הלוקים השווים שצעדו על השטיחים האדומים לא נעלם מהזירה. הוא המשיך לעבוד כמעצב אופנה ואפילו נכנס לעולם עיצוב הפנים כשברזומה האמור נמנים מלונות פריזאים ביניהם, Bellechasse ו-Notre Dame.

הבשורה החדשה שמגיעה ממשכנו של המעצב המוכשר הינה שיתוף פעולה עם יצרנית הבדים המפורסמת Designer Guild של טרישיה גילד. הקולקציה שנולדה ממפגש שני אלו כוללת בדים בעשרות דוגמאות המושפעת רבות מאהבתו של לקרואה לעולם התיאטרון, הספרות והאופרה. היא מביאה עמה תעוזה, צבעוניות וניחוח אוריינטלי - מוטיבים שהפכו לסמלו המסחרי של לקרואה.

טרישיה גילד, מעצבת בריטית מייסדת Designers Guild ידועה ככוהנת הגדולה בדים וטפטים לבית, עם 200 חנויות ברחבי העולם. היא מרבה בשיתופי פעולה מקוריים עם מעצבי על ביניהם ראלף לורן ועכשיו, מצאה את ההזדמנות לפנות ללקרואה. הקולקציה המשותפת של שני הענקים של עולם הטקסטיל מביאה עמה בשורה בניחוח רומנטי.

הקולקציה נקראת "Au Thèâtre Ce Soir" (ערב בתיאטרון) והיא מושפעת, כאמור, מילדותו, בגרותו ואופיו הרומנטי שכבר מגיל צעיר אהב לבלות את זמנו בתיאטראות, מופעי מחול, אופרה ומוזיקה, ובתחילת דרכו אף עיצב תלבושות גרנדיוזיות להפקות אלה. בקולקציה בדים צבעוניים, קטיפה עם לוק אוריינטלי, תערובות בדים עדינות, קמעות דקורטיביים בהשראת חלונות הוויטראז' המפוארים של כנסיית "סנט שאפל" ופרחים רקומים כמחוות כבוד לגיבורות הרומנטיות היפות של המחזות עליהם גדל.

הדוגמה האיקונית של לקרואה ה-"פאסיו" נמצא שוב באור הזרקורים עם "Paseo Sunset", גרסת קטיפה שחורה ארוגה על רקע צבעוני, "Paseo Canetille", גרסת רקמה שחורה על פשתן לבן וגם ה- "Cabanon" שאף מציג שלושה צבעים חדשים – כחול נייבי, קוויאר וסקרלט.

עם הבדים השונים ניתן לייצר טקסטיל לכל פינה בבית החל מריפוד לכורסאות, ספות, וילונות, כריות נוי ועוד.
כמה: החל מ-519 שקלים למטר רץ
איפה: עילית בדי ריפוד, הרצל 37, תל אביב

לקריאה נוספת:
הסטייליסטית של ליידי גאגא, ביונסה ומדונה משיקה קולקציית רהיטים חושנית עבור איקאה
המסעדה החדשה של ראלף לורן בניו יורק
הצצה מיוחדת לבית הפומפוזי של טומי הילפיגר

כריסטיאן לקרואה (2008). Will Ragozzino, GettyImages
לא מפסיק ליצור. כריסטיאן לקרואה/GettyImages, Will Ragozzino
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפע של דוגמאות שמוסיפות חן לסביבת המגורים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השראות מעולם התיאטרון והאופרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוט קוטור לבית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נגיעה קטנה של טקסטיל ותראו כמה שינוי אפשר ליצור בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully