וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוצים גבולות: רהיטים ישראלים שיעוררו לכם את החושים

18.1.2017 / 13:02

11 מעצבים ישראלים מציגים בתערוכה ייחודית פריטים שלא תראו בחנויות וגם לא אצל השכן ממול. רהיטים עם חוש הומור, צבע והרבה מקוריות המהווים שיר הלל לעיצוב המקומי

תערוכת עיצוב במתחם העיצוב פולג. ראובן קסטרו
עיצוב של גילי אונגר ובוגרי הסדנה שלו/ראובן קסטרו

11 מיצגי פופ-אפ השתלטו על מתחם לעיצוב הבית HOME DESIGN השוכן בפולג, והפכו את חנויות העיצוב השונות לחללי פנטזיה מעוצבים. התערוכה המסקרנת, My Home Design, שאוצר היזם והמעצב גיל רויטר, שידכה בין מעצבים ישראלים מתחומי עיצוב שונים לחנויות הריהוט במתחם. מעצבי טקסטיל, מעצבי מוצר, מעצבים גרפי, מעצבי פנים וסטייליסטים חברו אל החנויות המסחריות ועיצבו בתוך החנויות המוכרות- חלל ייחודי שאין בו חוקים מלבד יציאה מהקווים. החללים הזמניים מבקשים להדגים למבקרי החנויות איך אפשר להשתולל בחלל הבית הפרטי. "הרעיון היה שכל מעצב יעצב חלל פופ אפ צבעוני ומלא השראה שנותן ביטוי למגמות העיצוב ששולטות כרגע בשוק עיצוב הפנים המקומי", מסביר רויטר, "יש כאן שילוב של צבעי ניאון, אלמנטים גיאומטרים ואפילו סגנון טרופי."

תערוכת עיצוב במתחם העיצוב פולג. ראובן קסטרו
עיצוב של נועה דותן/ראובן קסטרו

בדיוק כפי שפרטי הלבוש הצועדים על מסלולי תצוגות האופנה מהווים השראה מוקצנת לקולקציה שניתן למצוא על קולבי החנות- חללי הפנטזיה הם יותר כמו אמירה שנועדה להציג את כוחו של העיצוב. החללים הזמניים שולבו כחלק אינטגרלי מהחנויות הקיימות. לצד החללים המוקפדים והמסורתיים שאנו רגילים לפגוש בחנויות הריהוט השונות, הוקם חלל מפתיע שמנסה להעניק זווית עיצובית חדשה, רעננה ומלאת דמיון למותג המארח. "הכוונה היא ליצר מרחב שהוא קצת יותר פנטזיונרי עם קריצה עכשווית ורעננה כדי לייצר חוויה חדשה ללקוח שמגיע למקום", אומר רויטר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תערוכת עיצוב במתחם העיצוב פולג. ראובן קסטרו
עיצוב חנות פנדור/ראובן קסטרו

במסגרת התערוכה יחשפו שיתופי פעולה מעניינים בין החנויות השונות למעצבים מקומיים. ציורי אקוורל של המעצבת מעצבת הטקסטיל, תמר ברניצקי, תורגמו לסדרת בדים מודפסים שמרפדים פרטי ריהוט של בית העיצוב קסטיאל as is ובראשו המעצבת דפנה קסטיאל שידועה בכשרונה הרב וברעיונותיה המקוריים; מלביש הבתים גילי אונגר יחד עם בוגרי הסדנה שלו עיצב ספריה וספה למותג IDdesign; סאלח עלי ח'ליל ורעות פרידמן ברוכי עוסקים בחשיפה של הפנימיות החוצה בחלל התצוגה של 'דלתות פנדור'; לינוי לנדאו ותמר אהוביה פיאורוביץ מוציאות את תהליך הייצור של ספה איטלקית מהמתפרה אל תוך הסלון של 'אולטימה' תוך כדי פירוק המושג Made in Italy לטלאים. המחשבה של לנדאו ואהוביה הייתה יותר קונספטואלית ", מסביר רויטר, "הן בחרו במייצג מאד מרגש שמתאר מיני מתפרה – חיברו 700 פיסות עור בעבודת יד לווילון טלאים".

תערוכת עיצוב במתחם העיצוב פולג. ראובן קסטרו
עיצוב של שירי הימן/ראובן קסטרו

אורנה מזור- מלבישת בתים וראש החוג ללימודי הום סטיילינג בשנקר, שבתה את הרוח הצעירה והצבעונית של המותג אורבן בחלל שכולו תאווה למתוק, פנטזיה וחיבור בין תרבות האירוח לאמנות מעוררת תיאבון; סטודיו פרי של האחיות והמעצבות מורן פרי אוקון ולירון פרי סער, בחר לעסוק בבלבול בין אמיתי לבבואה במייצג של השתקפויות בנטוצי; שירי היימן מעצבת פנים ומלבישת חללים, בעלת זיקה לאופנה ועיצוב מוצר יוצרת בשטח התצוגה של 'Carmel floor design' מייצג המקשר בין ישן וחדש. עוד בתערוכה חוויה קסומה ומכשפת של נועה דותן, מעצבת חלונות ראווה, בוגרת הפוליטכניקו באיטליה עבור מותג חדרי הילדים והנוער בן איתי.

תערוכת מעצבים במתחם העיצוב בפולג. אלעד קונן, מערכת וואלה! NEWS
עיצוב של סיון גולדפלד ומיטל אירני רוזטו/מערכת וואלה! NEWS, אלעד קונן

"כל מה שמוצג בתערוכה הוא בגדר של ניסיוני. המטרה המיידית היא לבחון איך הקהל מגיב ומסתכל על זה. הרצון הוא לפתוח לקהל את העיניים ולעורר מחשבה והדבר הכי חשוב הוא שאי אפשר להתעלם מזה. אם זה יוליד שיתופי פעולה, שכל חברה תאמץ מעצב ותשיק לו מין ליין קפסולה זה נפלא בעיני" אומר רויטר. "המטרה היא למעשה להציג תחלופה יותר נועזת. אם לא נאתגר את הקהל המקומי תמיד נישאר בבזים. אם נביא לקהל משהו אחר הוא ילמד לסגל לעצמו סגנון יותר אישי, ייחודי, מרגש ומעניין".

התערוכה תוצג עד ה-13 במרץ במתחם העיצוב פולג

תערוכת מעצבים במתחם העיצוב בפולג. אלעד קונן, מערכת וואלה! NEWS
עיצוב של שירן חדי וזוהר וינר לחנות קליל/מערכת וואלה! NEWS, אלעד קונן
תערוכת עיצוב במתחם פולג. אלעד גונן, מערכת וואלה! NEWS
עיצוב של לינוי לנדאו ותמר אהוביה פיאורוביץ לאולטימה/מערכת וואלה! NEWS, אלעד גונן
תערוכת מעצבים במתחם העיצוב בפולג. אלעד קונן, מערכת וואלה! NEWS
עיצוב של דפנה קסטיאל - AS IS ותמר ברניצקי/מערכת וואלה! NEWS, אלעד קונן
תערוכת עיצוב במתחם פולג. אלעד גונן, מערכת וואלה! NEWS
לימור אורן לניקולטי/מערכת וואלה! NEWS, אלעד גונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully