וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: בממלכת החשמונאים

5.4.2016 / 8:55

דירת 75 מ"ר במרכז תל אביב, עם חנייה ומעלית ב- 6,400 שקלים לחודש. הדיירים פה הפכו אותה לפנינת חמד. עכשיו תחליטו בעצמכם האם היא שווה כמו שאנחנו חושבים

צילום: יותם רונן; עריכת וידאו: קשת סידי

לאן הגענו?
רחוב החשמונאים פינת ביל"ו בתל אביב, לדירת 3 חדרים בגודל 75 מ"ר. בבניין יש מעלית וחנייה פרטית.

כאן גרים
דורון בדוח (29), יונתן קרן (31) וצמד כלבות מעורבות- פנדה ובמבוק. בני הזוג הכירו לפני 6 שנים, כשדורון עיצב עטיפת אלבום עבור להקה בניהולו של יונתן, ומאז הם ביחד. בשנה האחרונה הם אף חולקים את אותו מקום עבודה- WIX, בו דורון משמש כמעצב חוויית משתמש ויונתן מנהל השיווק של WIX MUSIC. הזוגיות ההדוקה מלווה אותם גם בפרויקטים עצמאיים פרי יצירתם, וביניהם מותג לייף סטייל לגברים בשם "מעפילים". במסגרת המותג הם יצרו ליין מוצרים לגבר, שהמרכזי בהם הוא שמן המיועד לזקן, בניחוחות שונים. "יש בארץ הרבה בחורים מזוקנים ואנשים כל הזמן מזמינים את המוצרים הללו מחו"ל. אנחנו רצינו ליצור מותג ישראלי". שיתוף הפעולה הפורה, מסב לשניים הנאה גדולה, או כפי שהם מגדירים זאת "יש אתגרים בלעבוד כזוג אבל זה גם נורא כיף. זו פלטפורמה טובה ליצירה".

דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
שותפים לחיים, לדירה וליצירה. דורון ויונתן עם היפות שלהם- במבוק ופנדה/יותם רונן

יגעת ומצאת
עד לפני שנתיים וחצי התגוררו בני הזוג ברחוב סמוך ובכל פעם שחלפו על פני הבניין קיוו לגור בו ביום מן הימים. בשלב מסוים החליטו לפעול למען המטרה, איתרו את בעל הבניין שמחזיק בכל הדירות בו וביקשו שיעדכן אותם כשאחת הדירות מתפנה. כשזה קרה, לא היו מאושרים מהם.

הום סטיילינג
כשניגשו אל מלאכת עיצוב הדירה, כל אחד מבני הזוג ביקש להטביע את חותמו. "לשנינו יש דעה נחרצת על אסתטיקה ולכן היה מאתגר לעצב כאן", מספר דורון בחיוך, "אבל שמחנו לגלות שהשילוב יצא טוב". הרעיון המשותף שעמד לנגד עיניהם היה שמירה על קו מינימליסטי ונקי. בסלון למשל הקפידו על צבעים סולידיים ובחרו בספות אפורות שישתלבו ולא יתנגשו עם שאר הגוונים בחלל. את החמימות מספקים שולחן סלון ושידת טלוויזיה עשויים עץ, שטיח בשחור לבן ואוסף צמחים שהבולט בהם הוא עץ במבוק מיניאטורי, המשמש הומאז' לבמבוק הכלבה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
הדיירים מטפחים באהבה עץ במבוק מיניאטורי, כהומאז' לבמבוק הכלבה/יותם רונן

על הפן הדקורטיבי אמונים אלמנטים אפריקאים אהובים על דורון וביניהם מסיכה שרכש בניו יורק וזוג ציורים של מלך ומלכה אפריקאים, מעשה ידיו. הטריטוריה של יונתן ממוקמת סמוך לשם ומתרכזת סביב המטבח ופינת האוכל. "הדבר הראשון שדמיינתי היה איך אני מסדר את כל התבלינים על המדף כאן", הוא צוחק, "המטבח הוא אחת הסיבות שרצינו את הדירה". גודלו של החלל, צורת ה-ר' ותחושת הספייס, מספקים ליונתן, "הבשלן של הבית" לדברי הדיירים, סביבה נעימה ופונקציונאלית לעבודה והוא אוהב לבשל כאן לדורון ארוחות ערב ובסופי שבוע עבור משפחה וחברים. מהחלל המשותף למטבח והסלון, יוצא מסדרון המוביל אל חדרי השינה. על שידת מדפים שהציבו כאן, מככבת סדרת השמנים של "מעפילים", כמו גם מזכרות מטיולים משותפים וביניהן זכוכית מגדלת מסיאטל ופלאסק פרוותי מטקסס.

דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
פינת האוכל ומהטבח- ממלכתו הבלעדית של יונתן/יותם רונן
דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
שילוב של פריטים מעץ מעניק חמימות לדירה/יותם רונן

בסוף המסדרון ממוקם חדר העבודה, שם הרכיב אביו של יונתן פינת עבודה עבור השניים. פלטת עץ ומדפים יוצרים פינה פונקציונאלית, אך השניים מעדיפים לעבוד עם הלפטופ, זה לצד זה בפינת האוכל. בסופו של יום עמוס עבודה, הם אוהבים להירגע בחדר השינה אותו עיצבו בקו נקי שהצבע הדומיננטי בו הוא לבן. לאווירה הרגועה תורם מפיץ ריח שמנדף שמנים, חלקם רקחו בעצמם. "ריח זה אחד הדברים שהכי גורמים לנו להרגיש בבית", הם מסבירים. את הדרמה בחדר, מספק הפסנתר של יונתן, עליו הוא מנגן מגיל צעיר. אדניות של צמחי תבלין שמוקמו על אדן החלון, מהוות תפאורה פסטורלית הנשקפת לעיניו כשהוא מנגן.

דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
סגנון נקי ומינימליסטי שהדיירים ניסו לייצר/יותם רונן

מוציאים חוזה
שכ"ד- 6,400 שקלים בחודש. ארנונה- 300 שקלים לחודשיים, חשמל- 800 שקלים לחודשיים.

פאנלים
שני הדיירים חובבים סדר וניקיון ויצרו לעצמם חלוקת תפקידים קבועה לפיה דורון אחראי על טיפול מסור בכלבות, כולל טיולים והאכלה, בזמן שיונתן אמון על ניקיון ובישול. "החלוקה הזאת עובדת מדהים ומונעת ריבים מיותרים", הם מסכימים פה אחד.

דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
המטבח המרווח והמואר שבה את לב הדיירים מהרגע הראשון/יותם רונן
דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
פנדה ובמבוק מציצות אל המקרר המלא בנקניקים וגבינות/יותם רונן

דו"ח מקרר
כמי שמחזיק בשרביט הבישול בבית ומקפיד על תזונת פלאו, יונתן ממלא את המקרר בתבשילים מפתים ועתירי שומן. תבשיל זנב שור ופיצה מקמח שקדים עם רוטב עגבניות וגבינות, הם דוגמאות חביבות על השניים. במקרר שלהם יש תמיד בייקון, נקניקים וגבינות.

עתידות
מגורים בחו"ל, כנראה בניו יורק אותה שניהם אוהבים במיוחד, עומדים על הפרק מבחינתם בעתיד הרחוק. עד אז הם מתכוונים להישאר בדירה וליהנות ממנה. "טוב לנו בדירה, בעבודה. הסיטואציה מאוד נעימה כרגע", הם פוסקים.

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן, יותם רונן
חדר השינה מואר ונעים. וכן, יש בו פסנתר/יותם רונן, יותם רונן
דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
הפסנתר של יונתן הניצב בחדר השינה מוסיף דרמה ועניין/יותם רונן
דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
בחירת הצבעים המוקפדת, יוצרת שפה עיצובית משותפת/יותם רונן
דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
פינת עבודה שאביו של יונתן הרכיב עבור הזוג/יותם רונן
דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
אוסף תבלינים מפואר, מסודר למשעי על המדף/יותם רונן
דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
בובות של מנהיגים מן העבר, ניצבות בגאון על שידה במסדרון/יותם רונן
דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
סדרת השמנים של "מעפילים", לצד מזכרות מטיולים בעולם/יותם רונן
דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
פסלים מצריים מוסיפים גוון אתני לפינת העבודה/יותם רונן
דירה שכורה בתל אביב. יותם רונן
מבחר סוקולונטים וספרי עיצוב, מכניסים לבית חמימות וחיוניות/יותם רונן
דירה שכורה בתל אביב. מערכת וואלה!
אלמנטים אפריקאים אהובים על דורון ואוסף צמחים, מקשטים את החלל/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully