וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: לא תאמינו שהיהלום הזה נמצא ברמת גן

1.3.2016 / 8:53

זוג המעצבים שחי בדירה הזאת שיפץ, שידרג והפך אותה לפנינה אמתית. על 100 מ"ר מרווחים, מוארים ומעוצבים עד לפרט הכי קטן, הם משלמים 5,000 שקלים בחודש

צילום: יוסי ציפקיס; עריכת וידאו: עמרי וייס

לאן הגענו?
רחוב עוזיאל בשכונת תל גנים ברמת גן, לדירת 3 חדרים, בגודל 100 מ"ר.

כאן גרים
משפחת רוזנברג: ניצן (34), אנה (34) ורוני (2.5). בני הזוג נפגשו לפני עשור במכון הטכנולוגי חולון, שם למדו תקשורת חזותית. עבודת שיווק משותפת על פיצוחים, העמיקה את ההיכרות ותוך כדי מחקרים סטטיסטיים בפיצוציות השונות, הם התאהבו. מלבד זוגיות, חולקים השניים את אותו המקצוע ועוסקים בעיצוב גרפי: אנה מנהלת צוות מעצבים ב- WIX וניצן עובד כעצמאי. "עיצוב זה תחום נורא טוטאלי", הם מסכימים, "במיוחד כשחיים אותו כבני זוג. כל פרט קטן חשוב לנו ואפשר להגיד שאנחנו לגמרי מביאים את העבודה הביתה".

מי שמקבלת מהם תשומת לב טוטאלית לא פחות, היא בתם רוני. יחד, אוהבת המשפחה לבשל, לטייל בטבע ולחלטר בתחום החקלאות. כחקלאים חובבים הם התנדבו לאחרונה בחווה באיטליה ואף הקימו גינה קהילתית מתחת לבית.

דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
מעצבים, בשלנים וחקלאים חובבים. אנה, ניצן ורוני/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
שולחן סלון, סולם וזוג הדומים, זכו לשיפוץ ושדרוג באדיבות הדיירים/דרור עינב

יגעת ומצאת
לאחר לידתה של רוני חיפשו בני הזוג דירה מרווחת והבינו שברמת גן יקבלו תמורה גבוהה (לעומת תל אביב). "הדירה הייתה במצב לא טוב, עם קירות אפורים ועומס של רהיטים", הם מספרים, "אבל זיהינו את הפוטנציאל והבנו שזה יהיה שווה את המאמץ והעבודה".

הום סטיילינג
לפני כניסתם לדירה, ערכו הדיירים מקצה שיפוצים שכלל צביעת קירות, החלפת ברזים וחידוש התריסים במרפסת. בכל הנוגע לעיצוב, מדובר בלוק אקלקטי עם נגיעות סולידיות ובעיקר צבעוני ושמח. "עשינו מודל והדמיה לכל חדר, עד רמת הכריות", הם מתוודים בחיוך. ההשקעה בפרטים הקטנים ניכרת בכל החדרים ובעיקר בסלון המוקפד. ספות ישנות וזוג הדומים ששופצו ורופדו, שטיח עם נוכחות ושולחן סלון המורכב מ-3 שולחנות קטנים שנמצאו ברחוב ושופצו, מותירים את הרושם המבוקש.

בצדי החדר ניצבים פריטים משלימים שמוסיפים עניין וביניהם, סולם שצבעו וציידו בפלטות עץ עליהן, מוצג לראווה אוסף בובות ויניל. תיבת עץ עתיקה שהביאה אתה סבתו של ניצן מבולגריה וגוף תאורה מרכזי שיצרו בעצמם, משלימים את המראה האקלקטי.

דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
את ארונות המטבח הישנים צבעו הדייירים בגוון מואר/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
מקבצים של צמונות או מראות קטנות מככבים על כמה מקירות הדירה/דרור עינב

מהסלון יש יציאה למרפסת המשמשת גם כחדר עבודה. את העמדות המעוצבות יצרו הדיירים מפלטות עץ ורגלי חמור והוסיפו גם לוחות השראה מעניינים. עוד מקשטים את החלל- אדניות עמוסות צמחי תבלין ואוסף עציצים ייחודי, עשוי מחיות פלסטיק, מעשה ידי ניצן. כשבני הזוג לא עובדים, הם אוהבים לבשל ולצורך כך, שדרגו את המטבח הישן באמצעות צביעת הארונות והידיות. שולחן אוכל מהנדוניה של סבתא וכיסאות שרופדו מחדש מרכיבים פינת אוכל חמימה, עם תוספת חיננית של לוח גיר, עליו כתוב התפריט היומי. את המראה משלים קיר הכניסה הסמוך, שם תלו צילומים יקרים לליבם, "שמזכירים לנו חוויות וסיטואציות שחשוב לזכור", כלשונם.

דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
תיבת העץ שקיבלו מסבתא מקבלת מקום של כבוד/דרור עינב

גם בחדרי השינה הושקעו מחשבה ואהבה. בחדרה של רוני למשל, הגדילו ההורים לעשות ויצרו עבורה קיר שכולו תכלת ועננים. כמעצבים, היה להם חשוב שהחלל יהיה אסתטי ומזמין, אבל גם ידידותי לילדים ולצורך כך, ציידו את החדר בפינות משחק שונות. מטבח שהגיע כיחידת עץ אנמית, למשל, הפך בעזרת צבע ואבזור לעמדת בישול מתוקה לשף המתחיל וסט של שולחן וכיסאות שנצבע, משמש כפינת יצירה. יצירתיות מסוג אחר ניכרת גם בחדר השינה של אנה וניצן. את ראש המיטה הרכיבו ממדפי עץ ועליו תלו גופי תאורה שיצרו מאהילי זכוכית שנמצאו ברחוב, אליהם מחוברות זרועות מתכת שצבעו. פינת איפור עם מראה שנתלתה וקיר בצבע תכלת- אפור, מוסיפים לאווירה השלווה.

דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
רהיטים מעץ וקיר צבוע תכלת, יוצרים תחושה מרגיעה בחדר השינה/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
את גופי התאורה וראש המיטה - הדיירים עיצבו בעצמם/דרור עינב

מוציאים חוזה
שכ"ד- 5,000 שקלים בחודש. ארנונה- 780 שקלים לחודשיים, חשמל- 800 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"שנינו חולי סדר", אנה וניצן מתוודים, "אפילו לרוני יש את זה בגנים וכשמשהו לא במקום היא רצה לסדר אותו מיד". אחת לשבועיים הם מנקים את הבית באופן יסודי, ובין לבין מתחזקים את הקיים. מי שתורם למלאכה הוא "חברה הטוב של אנה", דייסון שואב האבק.

דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
במקרר המשפחתי חלב עיזים בשביל הבריאות ובירה בשביל האווירה/דרור עינב

דו"ח מקרר
בני המשפחה מקפידים על תזונה בריאה ונמנעים ממזון מעובד וממתקים, "חוץ מבמבה", הם מכריזים. אחת הפעולות החביבות עליהם היא בישול, כשגם רוני נוטלת בה חלק פעיל ותורמת מכישורי הערבוב והלישה שלה. כחלק מאהבתם לאיטליה ולמטבח האיטלקי, מנות הדגל בבית הן פיצות, פסטות, טירמיסו ואפילו גלידה ביתית. במקרר נוכחים תמיד חלב עזים, פרמז'ן וירקות.

עתידות
"הדירה הזאת היא פנינת שלווה שאנחנו אוהבים לברוח אליה ולבלות בה", מספרים הדיירים המרוצים. "נישאר בה עד להליך התמ"א שצפוי להתחיל בעוד כשנתיים- שלוש". בטווח הרחוק היו שמחים להתגורר במושב עם פיסת אדמה משלהם, שם יוכלו לתת דרור לכישוריהם החקלאיים. "החלום האמתי הוא לעבור לאיטליה ולהקים חווה אורגנית עם Bed & Breakfast", הם חותמים.

דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
כך נראה עיצוב אקלקטי, צבעוני ושמח/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
חדר השינה של רוני הקטנה עוצב בצביון זהה לשאר הדירה עם רוך ועדינות/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
מטבח שנצבע ואובזר על ידי ההורים, משרת את הבשלנית המתחילה/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
לפרטים הקטנים יש חשיבות גדולה עבור זוג המעצבים/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
בובות בעבודת יד, מוסיפות צבע וחום לחדר הילדים/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
עמדות עבודה מעוצבות ולוחות השראה מעניינים, מרכיבים פינה שנעים לעבוד בה/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
לוח גיר עם התפריט היומי, מעורר את התיאבון/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
פריטים ייחודיים שרכשו בחו"ל, מקשטים את המדפים/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
עציצים עשויים מחיות פלסטיק, בעיצובו של ניצן מככבים על מדפים בחדר העבודה/דרור עינב
דירה שכורה ברמת גן. דרור עינב
אוסף בובות ויניל מפואר, מכניס צבע והומור לדירה/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully