וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנהל את הבית בלי לקום מהספה

28.7.2015 / 15:15

מהיום תוכלו לבדוק מרחוק מי נמצא אצלכם בבית ולהיכנס למקלחת שמותאמת בדיוק לטמפרטורה שאתם אוהבים. בזק ואיקאה משיקים בית חכם לכל כיס

ניב אהרונסון

בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, השיקו אמש (ב) חברת בזק ורשת הרהיטים העולמית איקאה, את חוויית הבית החכם המציג פתרונות עיצוב חכמים לצד טכנולוגיה חדשנית.
בחנות איקאה בנתניה, יוצר במשך שנתיים בית מכולות חכם המאובזר במספר פתרונות הבית החכם של בזק ושל עשרה סטארטאפים ישראליים מובילים בתחום ה-IOT (Internet of Things).

לאחרונה השיקה בזק את שירות Bhome - שירות בית חכם, הראשון מסוגו בישראל, המאפשר ללקוח לנהל ולעקוב מרחוק אחר הנעשה בביתו, ולשלוט במגוון אמצעי בקרה בבית באמצעות הסמארטפון. השירות, שמחירו ללקוח עומד על 19.90 שקלים בחודש יוצג במסגרת הבית החכם שבנתה בזק בחנות איקאה בנתניה לצד סטארטפים ישראליים נוספים. רן גוראון, המשנה למנכ"ל בזק מסביר כי "כיוון שהציבור בישראל הוא מהמתקדמים בעולם בנושאים טכנולוגיים, אנחנו חושבים שהדגמת השירותים המתקדמים הללו, והאפשרות להתרשם, לגעת ולהתנסות בהם באופן בלתי אמצעי, תמחיש לו באופן המיטבי מהם הצרכים שעליהם עונה הטכנולוגיה, וכיצד היא מסייעת לו במתחם הביתי". בין המיצגים הנוספים שתמצאו בבית החכם, ניתן יהיה למצוא את מוצרי חברת Switchbee הכוללים שליטה על מתגי החשמל והתריסים בבית באמצעות אפליקציה ייעודית, בקר של חברת Sensibo לשליטה חכמה על המזגן הביתי, המנעול החכם של Mul-t-lock לשליטה חכמה על דלת הבית, מערכת חכמה של חברת amp&watts להזרמת אודיו מהסמארטפון לבית ועוד.

הבית החכם, מעוצב על ידי ריהוט של רשת הרהיטים איקאה ומציג פתרונות עיצוב חכמים לחללים קטנים ובתקציב שווה לכל נפש. בנוי ממכולות של חברת ישראמרין שהובאו במיוחד והוצבו בפתח חנות איקאה בנתניה, במטרה להראות איך אפשר לעצב בית בר קיימא, בחלל קטן ובתקציב שווה לכל נפש. הבית החכם עוצב

הבית יהיה פתוח למבקרים, בחינם, בין התאריכים ה- 28 ביולי עד 6 באוגוסט. המבקרים יוכלו ליהנות מסיור מודרך או עצמאי בין חללי הבית החכם, כשהסיור יכלול הסבר על מגוון פתרונות הבית החכם המתקדמים של בזק ושל הסטארטאפים המציגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully