וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתיים הן ולא יודעות: חנויות עיצוב חדשות שחובה להכיר

29.6.2015 / 16:57

שני ספוטים של עיצוב חדשים נפתחו בימים האחרונים בשוק הפשפים. האחד מציע תמהיל מגוון של מוצרי טקסטיל והאחר פרטי עיצוב ואקססוריז

חנות הטקסטיל של אורית טראוב בשוק הפשפשים. סטודיו צלול,
הלבשת הבית מפריט טקסטיל חדשים, אורית טראוב/סטודיו צלול

מעצבת הטקסטיל ומומחית להלבשת הבית אורית טראוב, משיקה בימים אלו חנות דגל חדשה. בחנות, תמהיל של פרטי אופנה לבית לצד מתפרה צמודה עם קיר שקוף שדרכו אפשר לראות את המקום בפעולה. טראוב, מציגה בחנות קולקציות הכוללות וילונות, מצעים, ריפודים, כיסוי מיטה ועוד. ניתן להתאים באופן מלא את פתרונות הטקסטיל לצרכים האישיים של הלקוח. אפשר גם להשיג פה בדים של מותגים מוכרים כגון, Designers Guild,Ralph Lauren, Christiane Lacroix, Wind.

תצוגת החנות החדשה מצליחה להמחיש ללקוחות תוצאה סופית של סביבת מגורים. ואם תתעקשו להעניק לסביבה שלכם טאצ' מאוד מאוד אישי טראוב תרקום לכם רקמה של ראשי תיבות, בשילוב ושיבוץ של אבני סברובסקי על גבי הפריטים המבוקשים.

מחירים לדוגמה: כרית נוי 45X45 Christian Lacroix ב-990 שקלים; גליל טפט Ralph Lauren החל מ-690 שקלים; סט מצעים זוגי - קולקציית קיץ 2015 החל מ690- שקלים.

המלך חירם 8, שוק הפשפשים

חנות הטקסטיל של אורית טראוב בשוק הפשפשים. סטודיו צלול,
המתפרה שבסטודיו ממחישה ללקוחות איך בונים להם קולקציה בלייב/סטודיו צלול
חנות הטקסטיל של אורית טראוב בשוק הפשפשים. סטודיו צלול,
תצוגה שעושה תחושה של בית במקום החדש של טראוב/סטודיו צלול

סאגה, הוא המקום השני שכדאי לכם לעשות אטנדינג בשוק. המקום שנפתח בתמיכת משפחת שקל על ידי ליאור ימין (אסופה, 50/70), מציע מבחר של פריטים משלימים לבית הנעשים בעיצוב מקומי. בחלק הקדמי של החנות ישנו אגף מיוחד עבור מזכרות, מתנות קטנות ובחלק האחר פרטי ריהוט משלימים. כורסאות וכיסאות של סטודיו hu.be, אפשר להשיג כאן גם שולחנות ושידות של המעצבים אריאל צוקרמן וערן שמשוביץ', שעשויים ממשטחי עץ ועליהם אמנות רחוב אותנטית. כמו גם גופי תאורה של אוהד בנית שמטפל בנושא הפשטות שבתנועה במינימום אמצעים.

נבחרת העיצוב הישראלי במקום מציגה אוסף דינאמי ומסקרן, בתצוגה שחלקה תהיה קבועה וחלקה מתחלפת. בנוסף, בחנות מתחם קטן ומרכזי המוקדש לתערוכות יחיד שיושקו מידי חודשיים. אמנים ומעצבים צפויים להציג במקום סדרות חדשות, מייצבים ופרויקטים אישיים. במהלך החודשים יולי-אוגוסט, יציג סטודיו מג'נטה תערוכה המשמרת את רוח התצוגה של המותג, כפי שנערכה במסגרת שבוע העיצוב של מילאנו 2015. הסטודיו ישיק לראשונה בישראל, את מנורת ז'אן.

מחירים לדוגמה: אגרטלים בעיצוב נועם דובר ומיכל צדרבאום 1,000 שקלים; גוף תאורה של מג'נטה 2,240 שקלים; שעון אורלוגין בעיצוב בן ברוידא 4,200 שקלים.

רבי פנחס 4, שוק הפשפשים

חנות העיצוב סאגה בשוק הפשפשים. איתי בנית,
מקום חדש לעיצוב מקומי/איתי בנית
חנות העיצוב סאגה בשוק הפשפשים. איתי בנית,
חלל תעשייתי עם פריט עיצוב משמחים/איתי בנית
חנות העיצוב סאגה בשוק הפשפשים. איתי בנית,
מאקססוריז ועד רהיטים בסאגה/איתי בנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully