וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי הנגאובר: לא תאמינו מה אפשר לנקות עם וודקה

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

7.5.2015 / 16:49

היא תפיג ריחות רעים מהנעליים, תבריק את משקפי הראייה ותחייה את הפרחים. וודקה, לא תאמינו מה אפשר לעשות איתה

ערכתם בבית מסיבה עשירה באלכוהול ואחרי החגיגות נותר בלגן וזוהמה. לפני שאתם מתנדנדים שיכורים לעבר ארון חומרי הניקיון, דעו שיש לכם את חומר הניקיון האולטימטיבי-בקבוק וודקה. כן, מסתבר שהמשקה המכיל בממוצע 40 אחוז אלכוהול לא רק מסייע לכם לתפוס ראש אלא יכול גם לעזור לכם להיפטר מלכלוך. כך תקרצפו את הבית עם וודקה.

ניקוי חלונות
החלונות מלוכלכים? כל שעליכם לעשות הוא לדלל מעט וודקה במים, להכניס למיכל ספריי ריק של ניקוי חלונות, לרסס את החלון ולנגב עם מטלית. אנחנו רק מקווים שהחלונות שלכם לא יתחילו לפלוט שטויות ולעשות דברים מוזרים.

הפקת ניקיון מיוחדת של וואלה! בית ועיצוב. זיו שדה
שפריץ אחד מהול בוודקה והחלונות נוצצים/זיו שדה

הפגת ריחות רעים מנעליים
נעלי הספורט שלכם מסריחות יותר מחירייה? התיזו מעט וודקה לתוכן ואנחנו מבטיחים לכם שהריח יתפוגג ויעלם. ניתן גם לטבול את הנעליים כולן בוודקה, לניקוי מאסיבי יותר.

הסרת ריחות רעים מבגדים
תתפלאו, אבל וודקה יעילה בהשמדת ריחות רעים שנדבקים לבגדים. השפריצו את המשקה האלכוהולי על הבגדים שלכם והריחות הלא נעימים יתפוגגו.

נעליים. ShutterStock
הנעליים מצחינות מיום מתיש וחם? ריסוס אחד וחסל הצחנה/ShutterStock

ניקוי בגדים עם חרוזים
בגדים מעוטרים בחרוזים לא יכולים לעבור ניקוי יבש משום שהם יהרסו, וכאן הוודקה נכנסת- התיזו מעט וודקה באזור המחשוף ומתחת לבית השחי בצד ההפוך של הבגד, המתינו מספר דקות ותלו את הבגד לייבוש.

שמירה על פרחים טריים
אין משהו עצוב יותר מפרחים נובלים. בפעם הבאה שאתם מקבלים מדודה שושנה זר פרחים יפהפה, הכניסו למי האגרטל כפית אחת של וודקה וכפית סוכר. הוודקה תחסל את הבקטריות שגורמות לפרחים לנבול, והסוכר יספק חומרים מזינים לפרחים על מנת שאלו ישגשגו וישמרו לזמן רב.

שידת לילה למיטה. ShutterStock
לא רק אקונומיקה תפיח חיים בפרחים/ShutterStock

הסרת תוויות דביקות
קניתם מוצר חדש וכשניסיתם להסיר את התוויות שצמודה למוצר נותרו שאריות שקשה להיפטר מהן? אל דאגה, כל שעליכם לעשות הוא לרסס מעט וודקה על שאריות התוויות, להמתין מספר דקות, לשפשף בעזרת ספוג לניקוי כלים ושאריות המדבקה יתפוררו להן.

ניקוי עדשות המשקפיים
למה לשלם על מוצר מיוחד לניקוי עדשות המשקפיים, כשיש פתרון ביתי ויעיל? הכניסו לבקבוק ספריי קטן מעט מים, וודקה וסבון כלים ורססו את העדשות. הן יהיו מבריקות ונקיות (ואולי גם קצת שיכורות). שימו לב שלא להשתמש בעדשות הכוללות ציפוי מגן, משום שהוודקה תזיק להן.

משקפיים. ShutterStock
רואים שקוף/ShutterStock

השמדת חרקים
נתקלתם בג'וק? לפני שאתם נכנסים להיסטריה הוציאו מארון המשקאות בקבוק וודקה. בשל אחוזי האלכוהול הגבוהים, הוודקה יכולה לחסל חרקים. רססו על החרקים את הוודקה והראש שלהם יסתחרר.

ניקוי תכשיטים
אם טבעת היהלומים שלכן התלכלכה, שפכו מעט וודקה בצלחת, הכניסו לתוכה את הטבעת והמתינו כמה דקות. לאחר מכן שפשפו את הטבעת עם מברשת שיניים. הוודקה תנקה כל לכלוך קטן שנוצר על היהלום וגם תקנה לו ברק.

טיפול בעובש וטחב
כדי להסיר עובש וטחב מקירות הבית, מלאו בקבוק תרסיס עם וודקה ורססו אותה על האזורים הנגועים. המתינו כרבע שעה ואז שפשפו את החומר בעזרת מברשת שיניים. בהצלחה!

אילוסטרציה. ShutterStock
פותרת גם ענייני עובש/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully