וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסמונת ירקת: איפה ואיך תשלבו את הצבע הנבחר של השנה?

הוא מוגדר כצבע מגביל ואף מועד לפורענות, אך כשמשתמשים בירוק בצורה חכמה בעיצוב הבית, אפשר להפיק ממנו יופי של אווירה - השיטות, הטיפים והדרכים לשלב בבית את צבע השנה

טפט פרחוני ירוק. גולדשטיין גלרי טפט, בנין ודיור
טפט ירוק עם עיטור צמחיה על קיר חזיתי בסלון/בנין ודיור, גולדשטיין גלרי טפט

גם אם לא ממש חשבתם על זה עד עכשיו, יש מספיק דרכים לשלב את הצבע הירוק בבית הממוצע וכל אחד יכול למצוא את הדרך הנכונה לשלב את הצבע הירוק. התאמה של הצבע לתפקוד של החדר ולמטרות שאתם רוצים להשיג ממנו יכול לעזור לכם לנצל היטב את המרחב ולחיות בנעימים, שימוש בצבע הירוק בעיצוב פנים יכול לתרום רבות לתחושת רוגע, לעידוד מחשבות חיביות, ריכוז וצמיחה. ואיך לעשות את זה נכון בכל חלל וחלל בבית?

סלון עם שילוב של צבע ירוק, עיצוב: שירי ארצי. סטודיו עדיגיטל, בנין ודיור
סלון עם שילוב של צבע ירוק, עיצוב: שירי ארצי/בנין ודיור, סטודיו עדיגיטל

בסלון ובפינת האוכל:

קיר מרכזי: ניתן לשלב על קיר אחד מדבקת קיר בצבעי ירוק ליצירת אווירה טבעית ונינוחה, בנוסף ניתן לשלב צבע ירוק בהיר כקיר מרכזי ודומיננטי לצד ריהוט כהה.

רהיט מרכזי: אפשר לצבוע מדפים או ארון ספרים בצבע בולט ודומיננטי של ירוק ליצירת עניין ומוקד משיכה.

אקססוריז: שילוב של כריות במספר גוונים של ירוק יכול לשדרג כל ספה אפורה, ובנוסף אפשר לשלב גם שולחן קפה בצבע ירוק לפינת סלון בצבעים ניטרליים. צמחייה היא דרך נהדרת להכניס כתמים מרעננים של ירוק לבית ואפשר לשלב צמחייה בעציצים מונחים על הרצפה בכל החלל או צמחים תלויים באזור החלון. אפשרות נוספת היא להשתמש בכלים דקורטיביים כמו קערת פירות גדולה בצבע ירוק או באגרטל זכוכית ירוקה שיכולים לקשט כל משטח או שולחן.

פינת האוכל : אל תהססו לרפד את כיסאות פינת האוכל בבד ירוק שמשלב נגיעות לבנות. יחד עם שולחן עץ הם יצרו פינת אוכל מקסימה שתוכלו למקם ליד חלונות גדולים שצופים לגינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פינת אוכל בשילוב צבע ירוק עיצוב: שחר הכט ולירון שנהר. אופיר קפון, בנין ודיור
פינת אוכל בשילוב צבע ירוק עיצוב: שחר הכט ולירון שנהר/בנין ודיור, אופיר קפון

ירוק בחדר הילדים:

קיר מרכזי: הצבע הירוק הוא אלטרנטיבה מוצלחת לחדרי ילדים ובמקום הצבע הכחול או הורוד המסורתיים, ניתן לשלב צבע ירוק באחד הקירות כקיר בצבע אחיד, טפט או אפילו צבע לוח גיר ירוק שיכול להיות אסתטי ומהנה לילדים.

רהיטים ואביזרים: אפשר לשלב בחדר הילדים פופים גדולים במספר גוונים של ירוק, או שולחן כתיבה עם משטח ירוק. אפשרות נוספת היא להניח שטיח או לתלות וילונות שמשלבים גוונים של ירוק עם גוון בהיר נוסף שיהיו נקודת צבע בחדר בעל רקע בהיר.

חדר ילדים בשילוב צבע ירוק עיצוב: שחר הכט ולירון שנהר. אופיר קפון, בנין ודיור
חדר ילדים בשילוב צבע ירוק עיצוב: שחר הכט ולירון שנהר/בנין ודיור, אופיר קפון

ירוק בחדר השינה:

צביעת חלק מהקיר: הצבע הירוק תורם לתחושת רוגע ולכן הוא מתאים לשימוש בחדרי שינה ואפשר לשלב את הצבע על הקיר הראשי מאחורי המיטה. צבע נוסף שעוזר להבליט את הצבע הירוק ומתאים במיוחד לחדר השינה הוא הוורוד, שאפשר לשלב בראש מיטה או תמונה צבעונית.

ריהוט בירוק: בחדר השינה ניתן לשלב גופי תאורה ירוקים או תמונת קיר גדולה בצבע ירוק המשלבת תאורה נסתרת. ניתן לשלב את הצבע הירוק גם בחלק מהוילונות, בתנאי שהם משולבים עם וילון נוסף בצבע בהיר. מצעים וכיסוי מיטה הם דרך פשוטה להכניס המון צבע לחדר שינה ואפשר לבחור מצעים בגוונים שיתאימו לעיצוב הכללי ולשלב צבעים משלימים ודוגמאות שונות.

חדר שינה בשילוב צבע ירוק עיצוב: ז'אן קלוד. אלעד גונן וזאב ביץ, בנין ודיור
חדר שינה בשילוב צבע ירוק עיצוב: ז'אן קלוד/בנין ודיור, אלעד גונן וזאב ביץ

ירוק בחדר האמבטיה:

אריחי אמבטיה ירוקים: זו ההזדמנות שלכם להתפרע ולחפות את אזור המקלחון בפסיפס ירוק שמשתלב בצורה נהדרת עם ריהוט מעץ בהיר. אפשרות נוספת היא לצבוע קיר בודד בגוון ירוק כהה שמתאים לשימוש בחדרי אמבטיה ויוצר ניגוד לאריחי אמבטיה הלבנים.

אקססוריז בירוק: אפשר לשלב נגיעות צבע ירוקות בצורה של זכוכית מודפסת בדלתות המקלחון או בצורה של דלת כניסה ירוקה שתבדיל את דלת האמבטיה משאר הדלתות של הבית.

לאינדקס מטבחים; לאינדקס חלונות
לפורטל העיצוב מבית מגזין בניין ודיור

חדר רחצה בשילוב צבע ירוק עיצוב: ליאת בעבור. אן וסרמן ואמית הרמן, בנין ודיור
חדר רחצה בשילוב צבע ירוק עיצוב: ליאת בעבור/בנין ודיור, אן וסרמן ואמית הרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully