וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, הורים בדרך

לרה רוטר

12.5.2008 / 14:06

ההורים הסקנדינבים ממתגים עגלות ילדים ואופניים עם דגל, שם ותאריך לידה. זוג יזמים ישראליים החליטו שגם לכם מגיע

עוד תוכנית מצויינת של ה-BBC נפתחת בערוץ 8. על הפרק: תחרות עלאק סמויה בין הורים טריים. זה מתחיל ב: "הלידה שלנו היתה משהו, שתי שניות והוא בחוץ" (או לסרוגין: איזו לידה, קריעת תחת, 72 שעות היינו במחלקה, ועוד 40 שעות בחדר לידה) וממשיך ב: התינוק שלנו ישן כל הלילה, 12 שעות רצוף. ציוץ לא שומעים. נראה אתכם מתחרים בזה.

המערבולת התחרותית הזו שמורה לא רק להורים בריטיים מלאי אמביציה, והיא מופיעה גם בארצות סקנדינביה, בצורת "לוחיות זיהוי", לעגלות ילדים ולאופניים, הנושאות בגאווה את שמו של הילד ותאריך הלידה שלו. איתי להט (37), יוצר ויזם וגיא ויזר (38) יזם ואיש הייטק, החליטו להביא את הרעיון לארץ ולתת לו אינטרפטציה מקומית.

"הלוחית מהוות הצהרה על השמחה של הרך הנולד כשעל גבי הלוחית מופיע שמו, דגל הלאום שלו ותאריך לידתו", מסביר להט את הרעיון. הלוחית עשויה מאלומיניום שעליו שכבה של מחזיר אור בטיחותי ולהט מבטיח שהלוחית זורחת אפילו בלילה בלי ירח (למקרה שזכיתם בתינוק שמעביר עליכם לילות לבנים).

הלוחיות מגיעות בגווני ורוד, תכלת לבן, אדום וצהוב ובגדלים שונים (7.5x25 ס"מ ללוחיות לעגלות, 10x15ס"מ ללוחיות לאופניים) עם אפשרות עיצוב עצמי ואביזרי חיבור לעגלה או לאופניים

מחיר: 129 ש', באתר הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully