מגמת טשטוש הגבולות בין עיצוב אופנה, עיצוב פנים ועיצוב מוצר מתחזקת. בשנים האחרונות ניכר כי מעצבי אופנה מובילים פוזלים לעיצוב פנים ביניהם נמנים ורסצ'ה, רלף לורן, ארמני, מיסוני שמככבים במתחם הביתי כבר כמה שנים ולא בהכרח כתגיות על הבגדים בלבד, אלא ככורסה, מוצרי טקסטיל אריחים ועוד. לרפרטואר האמור מצטרף מעצב האופנה הגרמני הרלד גלוקלר (47), הנחשב שם לוהט בסצנת האירופאית ומשיק בימים אלו קולקציית חיפויים במראה תיאטרלי וצעקני. גלוקלר נחשב למעצב דעתן, פומפוזי ולמעריץ מספר אחד של עצמו באומרו לא פעם בפורומים ציבוריים: "אני יצירת אמנות". לא ניתן לפספס את הופעתו החיצונית והמוחצנת. את אצבעותיו מקשטות 47 טבעות, את הגבות הוא מחזק עם עיפרון שחור ואת השפתיים צובע בגוון ורוד כהשלמה צבעונית לגרדרובה הנוצצת שלו. מכאן, אין זה מפתיע שסאשה ברון כהן בחר בו כהשראה לדמותו בסרט "ברונו". מדובר בטיפוס אקסטרווגנטי ובהתאמה גם עיצוביו, בין אם מדובר בשמלות הוט קוטור או קולקציית קז'ואל המתהדרות בבדים עשירים כגון ברוקארד, טפטה וקאשמירים בשילוב של אבני חן, טקסטורות והדפסים. סגנונו העיצובי נראה כמו תחפושות לנשף מסכות ותצוגות האופנה שהוא מעלה נראות כמו מחזה או אופרה מתקופתו של מוצרט.
קולקציית החיפויים החדשה של גלוקלר אשר זכתה לכינוי MARBURG (על שם העיר הגרמנית) כוללת 24 דוגמאות שונות, המאופיינות בהשפעות ומוטיבים ברוקים, ויקטוריאנים וראנסנסים עם שילובים של אבנים טובות וקריסטלים. או אם תרצו, אקסטרה קישוטיים על גבול הקיטצ' בשילוב של גוונים חזקים כגון: אדום עז, זהב, שחור, כחול רויאל ולבן בשילוב כסף. בקטלוג הססגוני שמלווה את הקולקציה מוצגות הדוגמניות בלבוש התקופה האמורה לרבות גלימות מקושטות וצבעוניות, המעוטרות ברקמות חוטי זהב וכסף עם איורים המתארים סצנות פנטזיונריות ותסרוקות גבוהות. גולת הכותרת בקטלוג שנראה כמו ספר אופנה תקופתי ומוחצן היא נוכחותו של גלוקלר בעצמו על רקע החיפויים שלא ויתר על נוכחות בחגיגה התיאטרלית הזו. מאחר והתקופה שנבחרה לייצג את הקולקציה מתאפיינת בהחצנה מוגזמת של המעמד הכלכלי על ידי פרטי הלבוש, אין זה מפתיע כי הלקוחות שיבחרו לעטר איתה את משכנם לבטח אינם גרים בדירת קבלן.
את השמלה הראשונה גלוקלר עיצב כשהיה בן 7, את חנות האופנה הראשונה שלו פתח בהיותו בן 22 בלבד, בשדרת האופנה האלגנטית בשטוטגרט ו- 3 שנים לאחר מכן הוא כבר רשם את סימנו המסחרי וטבע את סמלו שהיה כתר ויקטוריאני וקרא לו POPOOS (פאר). העיתון הגרמני FAZ הספיק להכתיר את גלוקלר לנסיך העיצוב ויתרה מזו ליורשו וממשיך דרכו של מעצב האופנה המוערך קארל לגרפל.
ניתן לחלוק על ההתלהבות הכוללת מהמעצב כשרואים חלק מקולקציות התכשיטים והשמלות שלו שנראים אקססוריז וליין תלבושות לתיאטרון, אך כשמדובר בקולקציית החיפויים שלו קשה להתעלם מהעובדה שגלוקלר לקח את האקסטרווגנטיות לקצה רחוק במיוחד. שיבוץ של אבני סברובסקי בשמלה או תיק זה מקובל עבור חובבי הנוצצים, אך כשהן מופיעות באריחים קבועים על הקירות בצבעים נועזים יש צורך במנה גדושה של אומץ וסטייל מופרע כדי לחיות איתם יום יום בשלווה.
מחירים:
חיפויים בהדפס תלת ממדי החל מ- 110 שקלים
חיפויים בשיבוץ אבני סברובסקי החל מ- 610 שקלים
להשיג ב: "גולדשטיין גלרי טפט"