הפנטהאוז האמור עבר שיפוץ מאסיבי שדרש חלוקה מחדש של החלל. קונספט העל שהוחלט כי יתווה את עיצוב הדירה הוא "תנועה". בתכנון הדירה המקורי היה חוסר פרופורציה בין החלל הציבורי לחדרים ובין החדרים עצמם. כמו כן, ?סבל? התכנון מקירות קטנים שיצרו מבואות אשר חסמו את הזרימה והאור בדירה. החלוקה החדשה החלה מיישור קירות, ביטול המבואות, תיקון הפרופורציות ופתיחת החלל הציבורי לחלל אחד רחב ידיים, המאפשר זרימה וקו ראייה פתוח מכל אזור בחלל הציבורי.
שינוי מהותי שבוצע בחלל ותרם רבות לתחושת המרחב היה פתיחת הבית לאור מכל הכיוונים במשך שעות היום וזאת על ידי ביטול קיר שחסם את כניסת האור מדלתות הוויטרינה הדרומיות, ויצר מסדרון צר וארוך. במקום המסדרון הצר התקבל חלל כניסה גדול, מרשים ורחב ידיים שבצידו האחד ארון נגרות המהווה חלל אחסון ענק ומתפרש לכל אורך הקיר, מהסלון ועד הכניסה לחדרי השינה, זאת לבקשת הלקוחות בעקבות מחסור באזורי אחסון בדירתם הקודמת.
הסלון והמטבח נשארו במקומם המקורי. בשיפוץ התווסף חדר טלוויזיה, קשתה של הדיירת הייתה להיוץ בקשר עין עם הבנות בזמן שהן נמצאות בחדר הטלוויזיה לכן בין חדר הטלוויזיה לסלון חוצץ קיר זכוכית שמאפשר זאת. חדר שינה של ההורים הורחב כמו גם חדר הרחצה הצמוד אליו.
כל פריטי הנגרות בבית לרבות קיר סלון ומטבח, עוצבו ותוכננו באופן ייחודי וייעודי, בהזמנה אישית ותחת ההגדרה "נגרות דינאמית", התואמת את קונספט העל העיצובי בדירה - תנועה. כך למשל ספריית הסלון בנויה ממדפים ובקומפוזיציה משתנה המדמה תנועה. גב נישת קיר פינת אוכל שבוצעה כאילוץ במהלך הבניה, חופתה בשאריות פרקט הרצפה, בסטריפים באורכים משתנים ובהבלטות וגבהים משתנים על מנת לשוות תחושה של קיר בתנועה.
צבעוניות וחומר
ההתייחסות לפנטהאוז הייתה כאל בלוק ציור לבן עליו זורים נקודות צבע אחדות ע"י סטיילינג של פריטי טקסטיל, כך שהסגנון נתון לשינוי תמידי עפ"י מצב רוח ורצון הדיירים.
על מנת "לחמם" את הדירה, נבחר פרקט אלון. נגיעות העץ הקיימות בכל חלקי הדירה, במדפים, באי המטבח ובחיפוי הקירות, תרמו לתחושת חום ומשפחתיות גם בפנטהאוז הלבן ורחב הידיים, שעלול היה לשדר קרירות וריחוק, בשל המרחב והניקיון העיצובי. לחלל הסלון נבחר וילון ש"עוטף" את כל החלל הציבורי ומסייע אף הוא ביצירת תחושת החמימות המבוקשת.
תאורה
התאורה שתוכננה לבית הינה תאורה טכנית (נטולת גופים), מינימליסטית ונסתרת ברובה, כך שאיננה מייצרת עומס בחלל, אך עם זאת מתוחכמת ומפוצלת, כך שכל אזור תאורה שבוחרים להאיר או לכבות משנה משמעותית את האווירה והאנרגיה בחלל.
חוץ
המרפסת הגדולה חולקה לשני מפלסים באמצעות במת דק, כך למעשה נוצרה הפרדה בין מפלס הארוח לבין מפלס המנוחה, הירגעות ורביצה.
לאינדקס חדרי שינה; לאינדקס זכוכית לבית
לפורטל העיצוב מבית מגזין בניין ודיור