וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביס לא כפית

4.6.2006 / 13:05

אורי גלר הופתע לגלות שביתו של אלביס, אותו רכש בחודש שעבר, נמכר לרוכש אחר. הוא מבטיח לתבוע, אך לא ברור אם יש לו עילה. בקיצור, לא כל הנוצץ - מתכופף

מכופף הכפיות [[אורי גלר]] גילה שביתו של [[אלביס פרסלי]] בטנסי, אותו הוא רכש ב- eBay, נמכר לקונה אחר. הבית, שבו התגורר פרסלי לפני שעבר לגרייסלנד, נמכר לעמותה שיוסדה על ידי המפיק המוזיקלי מייק קרב. גלר, שהגיש את ההצעה המנצחת על סך 905,100 דולר בחודש שעבר, אמר בתגובה: "אנחנו כועסים מאוד. כמובן שנגיש תביעה".

לא ברור כמה שילם קרב לבעלי הבית, זוג נשוי, עבור הבית בן ארבעת חדרי השינה שפרסלי קנה בשנת 1965 מכספי התמלוגים שקיבל עבור תקליטו Heartbreak Hotel. חוקי המכירות הפומביות מקשים על גלר ועל שני שותפיו העסקיים, עו"ד פיט גליסון והיהלומנית ליזבת' סילונדרסון, לטעון שהייתה הפרת חוזה מצד האתר.

"הפלטפורמה שאנחנו מספקים בתחום הנדל"ן נועדה לעורר עניין", אמרה דוברת האתר, קת'רין אינגלנד. "זהו לא חוזה מחייב מבחינה חוקית".

ב-BBC דווח, כי אחרי שניצח במכירה הפומבית, אמר גלר שהוא מאושר. "זוהי חתיכה מההיסטוריה", הוא אמר בזמנו, והודיע כי הוא מתכנן להפוך את הבית למוזיאון פתוח לציבור. פרסלי התגורר בבית המדובר עם הוריו וסבתו, אבל חי שם שנה בלבד, מפני שהקריירה שלו המריאה והמשטרה התקשה להתמודד עם עדת המעריצים שחיכו לו בחוץ.

בזמן הקצר שבו חי בבית, הוא התקין בו בריכת שחייה בחצר, באורך 15 מטרים, שהייתה הגדולה ביותר בעיר. הוא הוסיף לבית חדר טלוויזיה, ואכסן את האופנועים שלו בבניין נפרד. בבית יש טפטים מקוריים מעוטרים בתווים שנחשפו במהלך שיפוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully