וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל"מפלצת" הזאת יש יתרון טכנולוגי שמציב רף חדש לשאר המכוניות

ערן אביבי בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

3.3.2019 / 7:52

כבר יותר מ-20 שנים היא בטופ שלל רכבי השטח, הדגמים שלה נוחים וכיפים והחלל הפנימי אידיאלי למשפחה. אבל כל הטוב הזה לא עוצר את סובארו מלהציב רף בטיחות חדש בזכות מערכת Eyesight. ערן אביבי ניסה והתאהב

סובארו פורסטר. יח"צ,
שכלולי מערכת ההנעה הכפולה משאירים את סובארו בטופ כשזה נוגע ליכולת המכונית בשטח. סובארו פורסטר/יח"צ

בעבר תמיד הייתה הפרדה ברורה בין רכב משפחתי לרכב פנאי ולרכב כייפי, אך לא עוד. מהיום לא צריך להתפשר בבחירת הרכב שלנו ואפשר לקבל בחבילה אחת את הכול - משפחתיות, פנאי, בטיחות והנאה.

אני אוהב מכוניות ואני גם אוהב לטייל הרבה עם המשפחה בחיק הטבע. הרגע הזה שבו אני יורד מהאספלט לשטח ומתחיל לנשום את האדמה, הוא רגע מאוד מיוחד עבורי. אני יודע שתיכף אוכל לתת לילדים לרוץ ולהשתולל, אוכל לראות את הפריחה המרהיבה או לנשום את אבק המדבר. לכן בכל פעם כשעמדתי לבחור את הרכב המתאים למשפחה שלי והייתי צריך להתפשר על משהו, זה היה קשה. לפעמים נאלצתי לוותר על יכולת השטח, לפעמים על הבטיחות, מרווח הפנים או על ההנאה מהנהיגה. בכל פעם ויתור שכזה גרר איתו תחושת פספוס.

זה נכון שהיו מכוניות שהציעו את כל הדברים האלה ביחד, אבל הן גם עלו הרבה מאוד כסף, הרבה מאוד מעבר למכונית משפחתית קלאסית. ודרך אגב, גם כאן, ברוב המכריע של המכוניות, לא תמיד כל הסעיפים האלה נענו בצורה משכנעת. אם זה ביכולת שטח ירודה, במערכות בטיחות מתקדמות לא יעילות או בחוסר הנאה מנהיגה. כמעט תמיד היה שם משהו שלא תפס. והנה עכשיו באה סובארו ומציעה חבילה שעל פניו עושה רושם שהיא נותנת מענה בכל הסעיפים האלה.

נתחיל מהדבר הכי מוכר וידוע של סובארו - יכולת השטח. ככל שהשנים מתקדמות יכולת מערכת ההנעה הכפולה של סובארו רק הולכת ומשתפרת, וזה למרות שהיא נמצאת בטופ של הקטגוריה כבר יותר מ-20 שנים. סובארו כל הזמן ממשיכה לעדכן ולשדרג את המערכת ההנעה הכפולה הסימטרית שלה. בדורות האחרונים, הוספת פונקציית ה-X mode עושה פלאים ליכולת השטח הטובה מראש, של רכבי סובארו ה-XV והפורסטר.

סובארו XV. יח"צ,
סובארו XV/יח"צ

גם בתחום ההנאה סובארו מובילה בזכות שלדה מתגמלת לנהג שמחפש ריגושים ומערכת הנעה כפולה משובחת. כיף לתקוף פניות עם אחד מרכבי סובארו כולל הפורסטר וה-XV אפילו שהם רכבי שטח ומכך בעלי מרכז כובד גבוה. בתחום הזה חשוב לציין את התיבה הרציפה של סובארו. לרוב תיבות רציפות פחות מהנות לנהיגה בגלל מחסור במשוב לנהג בעיקר בכבישים מפותלים, והעובדה שתחת עומס הן מייצרות רעש מנוע בגלל אופי הפעולה שלהן. בדגמים הבכירים של סובארו תוכלו למצוא את הגרסה המעודכנת אשר מטפלת בשני העניינים הללו בדיוק.

גם נושא חלל הפנים למשפחה מטופל בסובארו היטב. תעמיסו בפורסטר החדש משפחה על שלושת ילדיה וציודה הרב ותראו איך הכול נבלע בתוכו בקלות. ואם חשקה נפשכם בעוד ציוד, תמיד תוכלו להשתמש בפסי האורך שעל הגג לטובת העניין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
התרעה על רכב מוביל של סובארו. יח"צ,
התרעה על רכב מוביל/יח"צ

ה-EYESIGHT שעושה את כל ההבדל

ועכשיו לגולת הכותרת של סובארו - מערכת ה-EYESIGHT - מערכת בטיחות מתקדמת. המערכת כוללת התרעה ותיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית שכוללת מנגנון "זחילה בפקקים", בלימה אוטונומית עד 200 קמ"ש, התרעה על רכב בשטח מת, התרעת רכב מוביל בזמן עמידה ברמזור וניטור המצערת בתחילת נסיעה. היתרון במערכת של סובארו הוא בשימוש בשתי מצלמות, ממש כמו בגוף האדם. זה מאפשר טווח ראייה גדול יותר שעומד על כ-110 מטרים, זיהוי מדויק של העצמים מבחינת גודל ומרחק ויצירת תמונה תלת ממדית. כל הנתונים האלה גורמים לכך שבפועל מדובר באחת המערכות הטובות ביותר שיש כיום. זה מורגש בפעולה החלקה של בקרת השיוט, יכולת הזחילה בפקקים ושאר ההתרעות היעילות. מעל הכול עוזרת הידיעה שיש עוד שתי עיניים על הכביש.

אז כשאני חושב על הרכב המתאים למשפחה שלי, רכב שייקח אותנו בבטחה ובנוחות בפקקים ובתנועה העירונית באמצע השבוע, כמו גם לטיולים בעומק השטח בסופי השבוע והכול במחיר לא הרבה יותר גבוה ממשפחתית, הפורסטר וה-XV של סובארו עם מערכת ה-EYESIGHT הם די האופציה היחידה בשוק.

מערכת התרעה על סטייה מנתיב של סובארו. יח"צ,
מערכת התרעה על סטייה מנתיב/יח"צ
ערן אביבי בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully