וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלום ב-85 מיליון דולר: האי הקסום בבהאמה מוצע למכירה

5 בתים, מלון בוטיק, בריכת שחייה עצומה ונוף שאי אפשר לעמוד בפניו. אם אתם מחפשים מקום חדש להניח בו את הראש בקיץ ויש לכם את הסכום המבוקש - הנה עסקה פוטנציאלית

אי למכירה בקריביים. splash
אל האי ניתן להגיע באצעות סירה או מטוס בלבד/splash

בימים שבהם אנשים נלחמים להיכנס להגרלות של התכנית למשתכן בארץ, יש כאלה שמחפשים לרכוש לעצמם איים פרטיים. כאלה שירחיקו אותם מההמולה העירונית ויעניקו להם שקט מוחלט. סוכני הנדל"ן הבריטיים ממשרד נייט פרנק המתמחים בנכסי יוקרה ומכירה של איים פרטיים, חשפו לאחרונה אי ייחודי ומעורר עניין רב, המיועד למכירה.

האי המתואר כיהלום בשל צורתו הייחודית, שוכן ב- Little Pipe Cay - מרכז איי הבהאמה. הוא חולש על 153 דונם וכולל ארבעה חופים צחורים ובהם חמישה בתים שנבנו, שופצו ועוצבו במהלך ה-15 השנים האחרונות על ידי בעליו הנוכחיים של האי שביקש להישאר אנונימי. מיותר לציין, כי כל אחד מהבתים שעל החוף נהנה מנוף כחול עוצר נשימה, שאינו נגמר.

אל האי ניתן להגיע באמצעות סירה ומטוס בלבד. מלבד חמשת הנכסים שנבנו עליו יש פה גם מלון בוטיק קטן, הכולל תשעה חדרי שינה ותשעה חדרי רחצה, עם בריכת שחייה חיצונית המקבילה לקו החוף, ספא טיפולים, בתני חוץ לרביצה ומנוחה ומתקני אבטחה של 24 שעות ביממה, לרבות מצלמות ומכשירי ציטוט והקלטה.

המחיר המבוקש על האי עומד נכון להיום על 85 מיליון דולר, הקונה שיוכל להרשות לעצמו את גן העדן הזה יוכל אף לעשות עליו עסקים ולהשכיר את חדרי המלון וחמשת הבתים.

אי למכירה בקריביים. splash
האי כולל 5 בתים ומלון/splash
אי למכירה בקריביים. splash
האי שמתואר כמו יהלון בשל צורתו הייחודית/splash
אי למכירה בקריביים. splash
בריכת שחייה מקבילה לחוף/splash
אי למכירה בקריביים. splash
בנובף לבתים שעל האי יש גם מלון בוטיק מטופח/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully