וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכירות באלפי דולרים: הכתובת החדשה של הזמר סטינג בניו יורק

מתחם המגורים הראשון שתכננה האדריכלית זאהה חדיד זכה בדייר מפורסם במיוחד: הזמר שמכר את ביתו ב-50 מיליון דולר, החליט לשלם שכ"ד חודשי עבור מגורים בפארק ההיי-ליין

סטינג שוכר דירת יוקרה בפרויקט היי ליין בניו יורק. splash
סטינג בחר לגור בפרויקט היוקרתי הראשון שתכננה זאהה חדיד בניו יורק/splash

לא רק אתם שוכרים דירות - מסתבר שגם סלבריטאים מעדיפים לעתים לשלם שכר דירה, מופקע ככל שיהיה. הזמר סטינג ורעייתו טרודי סטיילר מכרו במאי 2017 את דירת הפנטהאוז שלהם במנהטן תמורת 50 מיליון דולר. הנכס המרשים של הכוכב הנערץ שכן ברחוב 15 Central Park West וכלל שתי קומות גבוהות בשטח 500 מ"ר. הנוף, אתם כבר יכולים לדמיין לעצמכם, השקיף על הסנטרל פארק כמעט מכל חלון ומרפסת.

בני הזוג רכשו את הדופלקס הזה ב-2008 עבור 27 מיליון דולר, כך שהמכירה הניבה רווח נאה. אלא שהשניים לא עזבו את התפוח הגדול - הם בסך הכל עברו לכתובת יותר משודרגת ולנכס יותר יוקרתי. סטינג וטרודי שכרו לאחרונה דירה בפרויקט היוקרתי השוכן בפארק היי ליין, שעוצב על ידי האדריכלית המפורסמת זאהה חדיד, אשר הלכה לעולמה לפני כשנתיים.

בני הזוג החליטו לשכור את אחת הדירות הגדולות והגבוהות בפרויקט. דמי השכירות החודשיים לא פורסמו, אך בסוכנות הנדל"ן האמריקאית StreetEasy מדווחים כי אחת הדירות בפרויקט מתומחרת ב-15,750 דולר לחודש וכוללת שני חדרי שינה ושני חדרי רחצה; ואילו דירה אחרת בפרויקט מתומחרת ב-26 אלף דולר לחודש וכוללת 3 חדרי שינה וחדר רחצה גדול.

סטינג וטרודי. GettyImages
מתמקמים בבית החדש. סטינג וטרודי/GettyImages

כל דירה בפרויקט של חדיד מתנשאת לגובה של 3.3 מטרים. שטחי הדירות משתנים, כאשר הדירה הגדולה ביותר חולשת על פני 530 מ"ר ומחירה הוא הגבוה ביותר - 50 מיליון דולר (למכירה). דיירי הבניין נהנים לא רק מלוקיישן נחשק, נוף אורבני ואדריכלות ממותגת של מבנה פיסולי, אלא גם ממרפסות גג

מתחם המגורים המפואר ממוקם באזור ווסט צ'לסי המתפתח ומאופיין במראה עתידני, כיאה לסגנונה של חדיד. הוא כולל מתקנים מפנקים, לרבות בריכת שחייה, אולם קולנוע פרטי, חדר כושר ובר שפתוח 24 שעות ביממה. יש בו גם ספא טיפולים עם ג'קוזי סאונה יבשה וסאונה רטובה.

עוד באותו נושא

קפיצה לקריביים: האחוזה של פרינס עומדת למכירה

לכתבה המלאה
סטינג שוכר דירת יוקרה בפרויקט היי ליין בניו יורק. splash
פרויקט על מסילת הרכבת הישנה/splash

פרויקט המגורים שתכננה חדיד שוכן באזור המערבי של העיר ברחוב 28, סמוך לפארק המפורסם היי ליין, ונבנה על חורבות פסי הרכבת הנטושים. במשך עשרות שנים היה האזור נטוש, כאשר ב-1980 נסגר סופית לתנועת קו הרכבת שחיבר בין שני קצוות העיר. תושבים רבים נרתמו להפחת חיים באזור, ולאחר תהליך התחדשות עירונית הפך לטיילת שוקקת. יתרה מכך, ערים רבות בעולם נושאות עיניהן לפרויקט שהתפרסם וממשיך להתחדש.

סטינג שוכר דירת יוקרה בפרויקט היי ליין בניו יורק. splash
עוד מבט אל הפרויקט/splash
פרויקט מגורים חדש בניו יורק בתכנון זהה חדיד. הדמיות,
כל הדירות בפרויקט מחופות בזכוכית/הדמיות
פרויקט מגורים חדש בניו יורק בתכנון זהה חדיד. הדמיות,
לכל דירה נוף אל הפארק/הדמיות
פרויקט מגורים חדש בניו יורק בתכנון זהה חדיד. הדמיות,
עיצוב הפנים כמו האדריכלות החיצונית מסגיר את הסגנון העתידני של זאהה חדיד/הדמיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully