וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף העולם כבר כאן: האם האפוקליפסה התחילה מבלי שאף אחד הרגיש?

23.5.2018 / 8:56

תפתחו את היומנים: 23 בספטמבר 2025 - היום בו העולם יגיע לקיצו. כך טוענת קבוצה של נוצרים שמאמינה שבאותו התאריך ב-2017 כבר החלה "תקופה של תלאות". ומה הקשר ליום העצמאות של ישראל?

איך יגיע סוף העולם? יש כמה אפשרויות/מערכת וואלה! News. בימוי וקריינות: אביב אברמוביץ'

תפתחו את היומנים ותרשמו את התאריך: 23 בספטמבר 2025 - זה היום בו העולם יגיע לקיצו. גרוע מכך, האפוקליפסה לא תהיה מהירה וחסרת כאבים. למעשה, היא כבר החלה, כך לפחות מאמינה קבוצה של נוצרים מיליטנטיים. על פי חברי הזרם הזה בנצרות, באותו התאריך בשנה שעברה (23.9.17) התיישר מזל בתולה עם הכוכבים ובכך הביא לפתיחתה של "תקופה של תלאות" בכדור הארץ.

הופעתו של מזל בתולה באותו היום היה מיוחד, מכיוון שהגיע חודש לאחר ליקוי חמה שהתרחש בארצות הברית. המאמינים פירשו זאת כ"אות הגדול" שהוזכר בברית החדשה (ספר ההתגלות 12:1), שמדבר על אישה בשמיים - ומכאן החיבור לבתולה. "אות גדול נראה בשמים", נכתב בפסוק, "אשה אשר השמש לבושה, הירח תחת רגליה, ועל ראשה עטרת של שנים-עשר כוכבים; הרה היא וזועקת מכאבים וצירי לדה".

עוד בנושא
נבואת סוף העולם מתגשמת? מאמינים טוענים שעשר מכות מצרים עושות קאמבק

"כולנו נשרף למוות": מומחה מזהיר מפני אפוקליפסה קרובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל בגלל מזל בתולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר הקונספירציות הנוצרי "אנסילד" (Unsealed) הסביר מדוע האירוע הזה גרם לשמונה שנים של סבל. "אם מביטים כעת אחורה, אבל לראות שהאות התרחש בספטמבר 2017 בסמיכות קרובה או מיידית לחג הסוכות העברי. אבל אם מסתכלים קדימה, לומדים משהו מעניין: בשנת 2025 חג הסוכות נופל בדיוק על ה-23 בספטמבר הן בלוח השנה העברי והן בלוח השנה המדויק יותר - של התורה".

"ליקוי החמה האחרון יתרחש ב-8 באפריל 2024 ורק חמישה שבועות לאחר מכן, ביום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל, יהיה סימן בשמיים שעשוי לסמל את תחילתה של הנבואה בספר דניאל", המשיך לנבא האתר הנוצרי, "על פי הנבואה - שבעה מלאכים בגן עדן ישפכו שבעה בקבוקונים של זעם על כדור הארץ. אנחנו מאמינים שזה ייקח רק כמה חודשים, אבל החלק האחרון של האפוקליפסה יימשך יותר משנה ויסתיים בסתיו של 2025".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully