וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנטהאוז היקר ביותר בניו יורק מגיע עם שתי מכוניות למבורגיני

הוא חולש על 1,400 מ"ר וכולל 8 חדרי שינה עם נוף לנהר ההדסון. אך האטרקציות האמיתיות הן המתנות שבעל הנכס מציע: מכוניות יוקרה, יאכטה ואפילו טיסה לחלל

עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: שכונה חדשה בניו יורק צפויה להיות הגדולה ביותר בתפוח הגדול)

היזם האמריקאי דניאל נידיץ' (39), בעל חברת הנדל"ן River 2 River Realty, מציע את הפנטהאוז האישי שלו למכירה בניו יורק. אך לא מדובר בסתם פנטהאוז או בעוד אחת ממכירות הנדל"ן בתפוח הגדול, העסקה הזאת מגיעה עם עוד כמה פינוקים מפתיעים, אפילו את המקומיים.

מדובר בפנטהאוז היקר ביותר בניו יורק נכון לימים אלה ועלותו 85 מיליון דולר. הוא שוכן בבניין Atelier - מתחם מגורי יוקרה ברחוב 42, חולש על 1,400 מ"ר ומשקיף על אחד הנופים המבוקשים בעיר - נהר ההדסון. הפנטהאוז כולל 8 חדרי שינה ו-8 חדרי רחצה מרווחים במיוחד, שנהנים משפע של תאורת אור יום.

אבל אלו לא הדובדבנים שנידיץ' מציע: לכל מי שיתעניין בנכס מוצעת רשימה ארוכה של הצעות (תחזיקו חזק): יאכטה בשווי מיליון דולר, 2 מכוניות רולס רויס, 2 מכוניות למבורגיני, מינויים לשנתיים למשחקים של קבוצת הכדורסל "הברוקלין" ובית בהמפטונס לעונת קיץ אחת. ולמקרה שכל זה לא מספיק, יש אפילו הצעה של מקום בטיסה לחלל של חברת וירג'ין גלקטיק, המתמחה בהטסת תיירים לחלל (בשווי של 250 אלף דולר).

"במובן מסוים, אני מציע את אורח החיים שלי", אמר נידיץ' לניו יורק פוסט. "אני מציע דרך לזר (שאיננו תושב ניו יורק) לקפוץ ישר פנימה לתוך החוויה והעולם שלי. אינני הולך להתגורר ברחוב, יש לי בית נוסף בהמפטונס, יש ברשותי רכבים נוספים, כך שאני מוכר יחד עם הנכס דברים שחשבתי שיצרו חבילה".

למרות כל המתנות שמגיעות עם הנכס, יש חיסרון אחד שאולי לא יתאים לכל המתעניינים שנדלקו על הפנטהאוז הזה - אין בו מרפסת. החלונות אמנם מציעים נוף חלומי, אבל נשימה של אוויר תיאלץ את הבעלים החדשים לצאת מחוץ לבניין.

לקריאה נוספת:
בלי מטבח או חדר שינה: הלופט המטורף שהיידי קלום רכשה במנהטן
הארווי ויינשטיין הצליח למכור את הבית במנהטן ב-25 מיליון דולר
נוף ישיר למנהטן: מאט דיימון קנה את הבית הכי יקר בברוקלין

הדירה היקרה במנהטן. splash
נהר ההדסון נצפה מכל חדר בבית/splash
הדירה היקרה במנהטן. splash
מבט לסלון בפנטהאוז/splash
הדירה היקרה במנהטן. splash
מטבח עם אי שיש במרכזו/splash
הדירה היקרה במנהטן. splash
סגנון עיצוב נקי ונעים/splash
הדירה היקרה במנהטן. splash
אחד מ-8 חדרי הרחצה/splash
הדירה היקרה במנהטן. splash
ויש גם חדר ילדים מוכן/splash
הדירה היקרה במנהטן. splash
וחדר משחקים/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully