וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקדנית אקזוטית בוידוי חושפני: הטרדות מיניות ויחס מבזה

14.4.2018 / 0:14

חשפנית שרוקדת על עמוד חושפת את יחסי האהבה-שנאה שלה למקצוע , ומגלה שבנוסף לצדדים השליליים יש גם כמה יתרונות שמגיעים עם התפקיד המפוקפק

רויטרס

בסרטון - אליפות דרום אמריקה בריקוד על מוט

אישה שעובדת כחשפנית ורקדנית על עמוד מזה 9 שנים סיפרה שהחסרון הגדול בעבודה שלה זה כמות ההטרדות שהיא חווה ושהיתרון הגדול הוא היכולת להביע את עצמה ולהרגיש מועצמת. בעילום שם, חשפה החשפנית מדוע בחרה לעסוק במקצוע הזה והאם היא מתחרטת על כך.

היא עברה לארה"ב מאירופה והחלה לעבוד כתזונאית, מטפלת כלבים ומורה ליוגה. עם הזמן ולמרות מספר המשרות המכובדות, היא מצאה עצמה בחובות כבדים, וכמו נשים אחרות - נאלצה לפנות למקצוע החשפנות. היא מודה שאהבתה לריקוד היא שדחפה אותה לשם - אבל ללא הטיפים של הלקוחות, היא ודאי כבר הייתה פורשת. בשיחה עם Refinery 29 היא חשפה שחלק מהלקוחות מתייחסים אליה כ"שק החבטות של החברה". היא אמרה: "אני לא זוכרת משמרת אחת שלא הייתה לי בה חוויה לא נעימה או מאתגרת".

חשפנית. AP
חשפנית שרוקדת על עמוד חושפת את חסרונות ויתרונות המקצוע/AP

עוד בנושא:

החשפנית החלה לעבוד בבר בהוליווד פעמיים בשבוע אולם איבדה את עבודתה כמורה ליוגה לאחר שמעסיקיה גילו על מקצועה המפוקפק. היא מודה שהשנים הרבות בתעשייה עזרו לה לפתח עור של פיל. על אף שהייתה תמימה יחסית בתחילת הקריירה שלה, היא מודה שמקצוע החשפנות יכול להוביל לשחיקה, עצבנות ועצבות שגרמו לה לא לסמוך על אף אחד. היא טוענת שגם היחסים עם יתר העוסקות בתחום אינו פשוט, כשלדבריה רקדניות אחרות שלא מהססות לתקוע סכין בגב כשזה בא לטובתן. עוד היא טוענת שמרבית המשכורת שלהן תלויה בטיפים של הלקוחות, בגלל שהמעסיקים משלמים להן מעט מאוד.

למרות החסרונות, היא גם מכירה בצדדים החיוביים בעבודה שלה, שיכולה לדבריה גם להיות מעצימה. היא מודה שבריקוד היא מצליחה להביע את עצמה ולהרגיש משוחררת.

חשפנית. ShutterStock
מקצוע החשפנות גם, לדבריה, מעצים נשים/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully