וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד שנייה מנשיא: הבית של טראמפ ואישתו הראשונה עומד למכירה

6 דונם, מגרש טניס, 2 בריכות ו-8 חדרים גרנדיוזיים. האחוזה שקנו דונלד ואיוונה טראמפ בשנות ה-90 תמורת 5 מיליון דולר בלבד, נמצאת על המדף תמורת 45 מיליון דולר

מתוך הטוויטר של The Ray D'Arcy Show, עריכה: ניב מעוז

(בווידאו: איוונה טראמפ, אשתו הראשונה של דונלד טראמפ, חושפת סודות מחיי הנישואים)

למכירה, יד שנייה מנשיא: הבית שבו התגורר נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, עם אישתו הראשונה איוונה, אמו של 3 ילדיו הגדולים - דונלד טראמפ ג'וניור, איוונקה טראמפ ואריק טראמפ - עומד בימים אלה למכירה. מדובר בנכס ענק בקונטיקט שמוצע תמורת לא פחות מ-45 מיליון דולר.

איוונה ניהלה את רוב עסקיו של הנשיא האמריקני בתקופה שבה היו נשואים, בין השנים 1977-1992. עובדת היותה צ'כית עם אנגלית לא רהוטה לא הפריעה לה להיות אשת עסקים מוצלחת. ב-1982 רכשו בני הזוג את הבית הפומפוזי תמורת 4 מיליון דולר בלבד. הם שיפצו אותו והתאימו אותו לצרכים שלהם, שבעיקר באו לידי ביטוי ברהבתנות.

בעת הגירושים של השניים הבית ניתן לאיוונה, והיא החליטה למכור אותו ברווח נאה ביותר - תמורת 15 מיליון דולר. מי שרכשו אז את הבית ב-1999 היו המיליארדר רוברט שטיינברג ואישתו, שהתאהבו באזור ובמבנה העצום שחלש על 6 דונמים, מתוכם 1,860 מ"ר בנוי.

לקריאה נוספת:
מכירת חיסול: תמו ימי הזוהר בקזינו של דונלד טראמפ
בכמה מוכר דונלד טראמפ את אחוזת הפאר שלו בקריביים?
מתחרה במגדל טראמפ? הכירו את הפנטהאוז הכי מפואר בניו יורק

הבית של טראמפ ואיוונה אישתו הראשונה עומד למכירה. splash
חזית הבית בקונטיקט של טראמפ ואיוונה/splash

מדובר בבית שנבנה 1939 בסגנון קולוניאלי, הכולל קרקע מטופחת עם מגרש טניס, בריכת שחייה, 8 חדרי שינה ותוספת של 4,000 רגל מרובע של בית הארחה לצד בריכה מקורה נוספת. עיצוב הפנים כולל 2 גרמי מדרגות יוקרתיים ומתעקלים זה לתוך זה, 5 מוסכים, חדר קולנוע וחדר כושר.

טראמפ לא היה ידוע כשחקן טניס, כך שמי שהוסיף את המגרש המקצועי בשטח הבית היה שטיינברג. מלבד זאת, הוא ואישתו ניסו "להעלים" מהנכס המפואר את המאפיינים הגרנדיוזיים שאפיינו את הזוג טראמפ, והפכו אותו לסולידי יותר.

בימים אלה, כאמור, עומד הבית למכירה. בחברות תיווך הנדל"ן במעצמה הגדולה בעולם מעריכים כי העובדה שמדובר בבית שבו נשיא ארה"ב התגורר במשך כמה שנים, ככל הנראה העלה את שוויו - ובמיוחד את כמות הסקרנים שמתעניינים בו.

עוד באותו נושא

הלם במנהטן: מגדל טראמפ היוקרתי מתרוקן מדיירים

לכתבה המלאה
דונלד טראמפ ואיוונה. GettyImages
בימים ההם. בני הזוג טראמפ ואיוונה/GettyImages
הבית של טראמפ ואיוונה אישתו הראשונה עומד למכירה. splash
גרם מדרגות מתעקל במבואת הבית/splash
הבית של טראמפ ואיוונה אישתו הראשונה עומד למכירה. splash
6 דונם של שטח פרטי/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully