וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארווי ויינשטיין הצליח למכור את הבית במנהטן ב-25 מיליון דולר

הטאון האוס הענק של המפיק המושמץ בארה"ב נמכר ברווח של כ-11 מיליון דולר. כעת כלי התקשורת במעצמה החזקה בעולם מנסים לגלות - מי האלמוני שיתגורר בנכס היוקרתי

עריכת וידאו:נועה לוי

(בווידאו: מתוך מהדורת וואלה! News - חשיפת הפרשה של הארווי ויינשטיין באוקטובר 2017)

כמעט חצי שנה חלפה מאז התפוצצה אחת הפרשות המסעירות בתעשיית הוליווד: הגילוי על ההטרדות המיניות של המפיק הענק שסרח ונחשף, הארווי ויינשטיין, הוביל למגמה כלל עולמית, שבה נשים מעזות לדבר ולחשוף עוד ועוד הטרדות ויחס משפיל מצד גברים במסגרת ME TOO# - המהווה ציון דרך בעידן הנוכחי. ויינשטיין, שפוטר מיידית מחברת ההפקות המצליחה שלו ושל אחיו בוב, "הגלה" את עצמו לגמילה במוסד יוקרתי באריזונה. אשתו ג'ורג'ינה צ'פמן מיהרה לעזוב אותו בלי לחשוב פעמיים - והנכסים המשותפים של השניים הועמדו למכירה.

בעוד הפרשה רעשה וגעשה ברחבי ארצות הברית ובעולם כולו, סוכני הנדל"ן האמונים על הרכוש המשותף של ויינשטיין וצ'פמן (מעצבת אופנה) לא מיהרו לפרסם את הבתים השונים בלוחות המודעות. הפצע עוד דימם והתלונות התרבו והמשיכו ככל שחלף הזמן. אלא שכעת אחד מבתים היוקרתיים של ויינשטיין וצ'פמן בניו יורק נמכר ב-25.6 מיליון דולר.

לקריאה נוספת:
בוב ויינשטיין, אחיו של הארווי ויינשטיין, מוכר את ביתו במנהטן
נוף ישיר למנהטן: מאט דיימון קנה את הבית הכי יקר בברוקלין
הפרויקט השאפתני של האדריכל הישראלי בסין

הבית של הארווי ויינשטיין במנהטן. splash
בית טאון האוס השוכן בווסט ווילג'/splash

מדובר בטאון האוס השוכן באזור ווסט וילג' שבמנהטן, אשר נבנה ב-1915. הוא חולש על 460 מ"ר המשתרעים על פני 4 קומות. בתים מסוג זה בשכונה מאופיינים בחצר אחורית, פטיו, מרפסת גבוהה בקומה העליונה ואפילו מעלית. ויינשטיין נהג לארח בבית חברים רבים ואישים חשובים, בהם גם הילרי קלינטון במסע הבחירות שלה ב-2016.

בסוף חודש שעבר נמכר הבית לרוכש שביקש לשמור על אנונימיות, אך מתוך מסמכי מכירת הנכס עולה כי הנכס הועבר על שם חברת Chegret LLC. גופי תקשורת רבים בארצות הברית ניסו לאתר את הקונה ואת החברה שבבעלותו - ללא הצלחה.

עוד באותו נושא

הארווי ויינשטיין מכר את הבית בהמפטונס בהפסד של 3.5 מיליון דולר

לכתבה המלאה
הבית של הארווי ויינשטיין במנהטן. splash
הבית חולש על פני 4 קומות ב-460 מ"ר/splash

בניגוד לבית אחר של ויינשטיין השוכן בהמפטונס, אשר נמכר בינואר 2018 בהפסד של 3.5 מיליון דולר, הבית הניו יורקי דווקא נמכר ברווח נאה. ויינשטיין רכש אותו ב-2006 תמורת 14.5 מיליון דולר בלבד - וכעת הצליח לגרוף עבורו הרבה מעבר למצופה.

הבית של הארווי ויינשטיין במנהטן. splash
מסמך המכירה של ביתו של ויינשטיין במנהטן/splash
הבית של הארווי ויינשטיין במנהטן. splash
הבית שאירח אישים חשובים מאוד והיה סגור למשך חצי שנה/splash
הבית של הארווי ויינשטיין במנהטן. splash
רווח של 11.1 מיליון דולר/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully