וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה בהלם: הנסיך הארי ומייגן מרקל מחפשים בית מחוץ לארמון המלוכה

הנכד המורד של המלכה וארוסתו הטרייה שהפכה לקונצנזוס, צפויים לעזוב את לונדון לטובת אזור פסטורלי בדרום אנגליה. בית החווה החקלאי דורש שיפוץ ואינו נמנה עם נכסי המלכה

רויטרס

(בווידאו: הכרזת הנישואין של הנסיך הארי ומייגן מרקל, נובמבר 2017)

הזוג הצעיר והכי מסוקר באנגליה מתגורר בימים אלה באחד מנכסיה של המלכה אליזבת. הנסיך הארי ומייגן מרקל קיבלו לפני כחודשיים את קוטג' נוטינגהם, הממוקם לא רחוק מארמון בקינגהאם המלכותי. מדובר במבנה צנוע יחסית (לעומת שאר הנכסים של הממלכה), אשר שימש בעבר כבית מגוריהם של הדוכס והדוכסית מקיימברידג' - שהשתמשו בו כמקום הלינה שלהם בלונדון במשך כשנתיים וחצי. בין דיירי העבר של הקוטג' ניתן למנות גם את אחותה של הנסיכה דיאנה, ליידי ג'יין פלואז, ואת בעלה סר רוברט פלואס.

קוטג' נוטינגהם נחשב לאחד הנכסים הקטנים ביותר בשטח ארמון קנסינגטון ברשימת נכסיה של המלכה. הוא כולל 2 חדרי שינה ו-2 מבואות אורחים וכן חדר רחצה מרווח. בנוסף הוא נהנה מגן פרטי צמוד. אלא שהזוג הצעיר, שצפוי להינשא בחתונה גרנדיוזית המסקרנת את כל אזרחי אנגליה ב-19 במאי השנה, לא מתכוון להישאר בסביבה לעוד הרבה זמן. הנסיך וארוסתו מתכננים להעתיק את כתובתם המוכרת מלונדון לסביבה כפרית, מרוחקת, באזור קוטסוולדס שבדרום אנגליה הנחשב לחבל קסום ופסטורלי.

לקריאה נוספת:
7 חדרי שינה ומרתף יין: הצצה לבית היוקרה של השף ג'יימי אוליבר
הבית היקר ביותר בעולם מוצע למכירה בדרום צרפת - מה המחיר?
הסוויטה היקרה בעולם נמצאת בשוויץ ועולה 80 אלף דולר ללילה

בית חווה חקלאי בו יגורו הנסיך הארי ומייגן מרקל. יחצ,
הווילה המוזנחת באזור הפסטורלי שככל הנראה יהפוך לביתם של הנסיך הארי ומייגן מרקל/יחצ

הקוטג' הציורי שבני הזוג התעניינו בו לאחרונה שוכן בשכנות לביתם של צמד הכוכבים ויקטוריה ודיוויד בקהאם, שעסוקים כבר למעלה משנה בשיפוץ נכס ששוויו כ-7 מיליון פאונד. כמותם, גם ביתם החדש של הזוג הנסיכותי יאלץ לעבור מייקאובר כללי, שכן מדובר בבית חווה חקלאי מוזנח ואסם שומם שמצריך שיפוץ יסודי, לפחות כזה שיכבד את מגוריו של נכדה של המלכה ורעייתו הטרייה.

האזור הפסטורלי שוכן במרחק של שעה נסיעה מלונדון וברמינגהם. כאמור, לא מדובר באחד מנכסיה הרבים של המלכה, ולכן הארי יאלץ לרכוש אותו ולשלם על שיפוצו (סביר להניח בסכום שדומה לסכום שאותו מוציאים בני הזוג בקהאם). העובדה שהנסיך עוזב את רדיוס הארמון הוא צעד מפתיע במיוחד, המרמז על פריקת עול ככל הנראה. התקשורת המקומית והבינלאומית כבר מדווחת על היציאה מהארמון, על משמעות הדבר, על ויתור המגורים בנכסיה הנדל"ניים של המלכה, אך מארמון קנסינגטון טרם יצאה תגובה רשמית בנדון.

עוד באותו נושא

מגדל עם 480 דירות להשכרה: באנגליה מיישמים דיור בר השגה

לכתבה המלאה
הנסיך הארי וארוסתו מייגן מרקל מבקרים בטירת קרדיף. GettyImages
יוצאים מגבולות הארמון. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages
קוטג' נוטינגהם בארמון קנזינגטון. GettyImages
קוטג' נוטינגהם שמשמש כיום כמגורי הנסיך והארוסה הטרייה/GettyImages
ארמון בקינגהאם. AP
הנכס הגדול ביותר של המלכה אליזבת - ארמון בארמון בקינגהאם/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully