וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליארדר שהרוויח הון מאגרוף רכש פנטהאוז במנהטן ב-70 מיליון דולר

עשה מכה: פרנק פרטיטה, שהרוויח מליארדים ממכירת חברת ענק לאמנויות לחימה משולבת, יתגורר במגדל חדש בניו יורק, בדירה שמוכיחה כי המיתון בשוק הנדל"ן האמריקאי דילג על פלח נכסי היוקרה בתפוח הגדול

פרנק פרטיטה קנה פנטהאוז בניו יורק. splash
פארק אבניו מציע את הפנטהאוזים היקרים בתפוח הגדול נכון להיום/splash

שוק דירות היוקרה בארצות הברית בכלל ובמנהטן בפרט כבר לא נוסק לגבהים כמו בעשורים קודמים. ועדיין, מדי פעם צצות עסקאות עתק, שמצליחות לסקרן את מדורי הנדל"ן המקומיים. הפעם מדובר במכירה של פנטהאוז חלומי השוכן במגדל פארק אבניו 520, השייך למשפחת זקנדורף - האחים וויליאם וארתור, דור שלישי ליזמי נדל"ן ניו-יורקים.

יזמי הבניין, שנמצא בשלבי בנייה אחרונים ואכלוסו הסופי צפוי ב-2018, כבר הספיקו למכור את רוב דירות היוקרה שבו במחירים אסטרונומיים. אחת מהן היא דירת פנטהאוז מפוארת שנמכרה השבוע תמורת לא פחות מ-70 מיליון דולר. הקונה המאושר הוא המיליארדר פרנק פרטיטה, שעשה את הונו הגדול בעסקי הקזינו ולימים גם בעסקי האגרוף.

פרטיטה ואחיו לורנצו זיהו בתחילת שנות ה-2000 את הפוטנציאל העסקי הטמון בלחימה האולטימטיבית. יחד רכשו השניים את Ultimate Fighting Championship - החברה הפרטית הגדולה ביותר בעולם לקידום ענף אמנויות הלחימה המשולבות - ומאז הצליחו למנף אותו לשיאים שטרם נראו.

שיאים אלו באו בעיקר לידי ביטוי בהון שהצליחו לגרוף, עת מכרו האחים פרטיטה את החברה בשנה שעברה תמורת ארבעה מיליארד דולר. וזאת, אגב, לאחר שרכשו את החברה תמורת שני מיליון דולר בלבד בשנת 2001.

פרנק פרטיטה קנה פנטהאוז בניו יורק. splash
המיליארדר פרנק פרטיטה זיהה את הפוטנציאל העסקי שיש באמנויות הלחימה החופשית/splash

עוד באותו נושא

שוק הנדל"ן מצטנן: כמה אמינם הולך להפסיד על ביתו?

לכתבה המלאה

המגדל המפואר תוכנן על ידי אדריכלי חברת רוברט א.מ שטרן האמריקאית. הוא כולל 54 קומות, 34 דירות יוקרה - מהיוקרתיות שמנהטן מציעה בבניינים החדשים, נכון להיום. מתוכן, ארבעה דופלקסים החולשים על פני 850 מ"ר ומתומחרים גם הם ב-70 מיליון דולר; 23 דירות בעלות קומה אחת בלבד בשטח של 427 מ"ר, המתחילות ממחיר של 16.2 מיליון דולר; וגולת הכותרת - הטריפלקס היחיד במגדל שמתומחר ב-130 מיליון דולר ונחשב לדירה היקרה בניו יורק בימים אלה.

פרטיטה, שמרבה לבלות על קו ניו יורק-לוס אנג'לס, יקבל בשנה הבאה צרור מפתחות לפנטהאוז החדש, הכולל שישה חדרי שינה מפוארים, מעלית פרטית המובילה את הדיירים ישירות לסלון ונוף קסום שמשקיף על כל הסנטרל פארק מלמעלה.

פרנק פרטיטה קנה פנטהאוז בניו יורק. splash
המרפסת ממנה כל פנטהאוז במגדל יכול לצפות על כל הסנטרל פארק/splash
פרנק פרטיטה קנה פנטהאוז בניו יורק. splash
בריכת השחייה בבניין החדש שמתרומם בימים אלה בשמי ניו יורק/splash
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לובי הבניין שצפוי להיפתח ב-2018/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטחיו הציבוריים של המגדל מפוארים לא פחות מהפנטהאוזים שבקומות הגבוהות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקן חדש בשמי ניו יורק - מגדל פארק אבניו 520/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully