וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מביונסה וג'יי זי: הבית היקר ביותר בארה"ב עומד למכירה

איש העסקים והפילנטרופ האמריקאי ג'רי פרנצ'יו, שהלך לעולמו במרץ האחרון, השאיר צוואה מנופחת לילדיו. כעת הם מעמידים למכירה את האחוזה המפוארת שלו בבל אייר - שנחשבת היקרה ביותר וגם נמצאת לא רחוק מהבית החדש של הפוואר קאפל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחוזה היקרה ביותר בארה"ב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת השנה דיווחנו על הבית היקר ביותר שהועמד למכירה במעצמה החזקה בעולם, תמורת כ-250 מיליון דולר. יופיו והדרו של הנכס הצליחו לסחרר מיליוני אנשים נלהבים ברחבי הגלובס; אלא ששבעה חודשים חלפו מאז - ונכס חדש זוכה בימים אלה לתואר "הבית היקר ביותר שעומד למכירה בארצות הברית".

מדובר הפעם בביתו של ג'רי פרנצ'יו, איש עסקים ופילנתרופ אמריקאי, אשר כיהן בעברו כיו"ר ומנכ"ל יוניוויז'ן - רשת הטלוויזיה החמישית בגודלה בארצות הברית, שהיום נמצאת בבעלותו של איש העסקים הישראלי-אמריקאי חיים סבן. מן הראוי לציין כי בתקופת ניהולו של פרנצ'יו, הגדילה רשת הטלוויזיה בספרדית ב-8% את מספר הצופים בשידורי תחנותיה.

לקריאה נוספת:
האהבה מתה: סמל אהבתם של ברנג'לינה עומד למכירה
שוק הנדל"ן מצטנן: כמה אמינם הולך להפסיד על ביתו?
מכירת חיסול: תמו ימי הזוהר של קזינו דולנד טראמפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הותיר צוואה מנופחת. ג'רי פרנצ'יו/מערכת וואלה!, צילום מסך
האחוזה היקרה בעולם. בן בקאל נדל"ן,
וזאת האחוזה שכבר אינה נחשבת היקרה ביותר בארה"ב/בן בקאל נדל"ן

פרנצ'יו הלך לעולמו בחודש מרץ האחרון בגיל 86. לשלושת ילדיו היו מספר חודשים להתעסק עם הצוואה המנופחת שהשאיר אחריו, ובימים אלה האחוזה בה התגורר בשכונת היוקרה בל אייר שבלוס אנג'לס עומדת למכירה בתג מחיר מופקע של 350 מיליון דולר.

מדובר בנכס ייחודי שנבנה ב-1933 ותוכנן על ידי האדריכל ומתכנן הערים האמריקאי סאמנר ספולדינג. המבנה חולש על שטח של 2 דונם בנוי מתוך 10 דונם של שטח צמחייה ירוק ומטופח. הוא מוקף בפסלים, מזרקות ובריכת שחייה באורך של 7 מטרים. בשטחים החיצוניים של הבית המפואר יש גם בית הארחה, מגרש טניס, אולם אירועים, מרתף יינות וחניה מקורה ל-40 כלי רכב.

אגב, השכנים של האחוזה היקרה ביותר בארה"ב הם לא אחרים מהזוג המלכותי ביונסה וג'יי זי, שהדיווח על הבית שרכשו בבל אייר פורסם רק השבוע. על פי העיתון "לוס אנג'לס טיימס", קווין בי ובעלה הראפר חשקו בנכס, המשתרע על יותר מ-3,000 מ"ר, ורכשו אותו "במחיר מציאה" של כ-88 מיליון דולר במזומן, שאותם השיגו באמצעות הלוואת ענק של כמעט 53 מיליון דולר מהבנק.

אגב, כבר לפני שנתיים דיווחנו על בית החלומות של בני הזוג, שכולל 11 חדרי רחצה ו-4 בריכות ועליו היו אמורים לשלם תחילה כ-135 מיליון דולר, לא כולל הנחת סלב.

ביונסה, ג'יי זי. GettyImages
שכנים. ביונסה וג'יי זי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully