וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מנקה את הבית, הנשים או הגברים? תלוי את מי שאלתם

12.4.2016 / 15:50

נשים מעידות שהן אלה שמנקות את הבית, בעוד הגברים טוענים שהחלוקה שווה. הילדים בכלל לא עוזרים בניקיון, ושליש מבתי האב מעסיקים מנקה. כך נראה ניקיון לפסח 2016

מערכת וואלה!

ניקיון הבית ובעיקר הריב מי ינקה הן הסוגיות המעצבנות ביותר שיש בחיי היומיום. מסקר חדש שנערך לכבוד חג הפסח על ידי מותג מוצרי הניקיון סיף מבית יוניליוור עולה ש-82% מהנשים טוענות שהן אלה שמנקות את הבית, בעוד הגברים טוענים שהחלוקה בינם לבין הנשים שווה. 94% מהנשאלים העידו שהילדים כלל לא לוקחים חלק בניקיון הבית.

לקריאה נוספת:

בדיקת וואלה! NEWS: איפה סל הקנייה הכי משתלם לפסח?
"תקנו לי": למה חשוב להתעקש מול הילד הבוכה?

נכון להיום, 30% מבתי האב בישראל מעסיקים עוזרת בית, אבל רק עשרה אחוזים מהם מרוצים מתפקודה. מספר בתי האב שמעסיקים עוזרת ירד בתשעה אחוזים בשנתיים האחרונות. 8% מהאוכלוסייה מוציאים יותר מאלף שקלים בחודש על ניקיון הבית. 20% מהאוכלוסייה מוציאים יותר מ-500 שקל בחודש.

כולם מנקים את הבית לקראת פסח. הרוב משקיעים בניקיון יסודי, ורק אצל חמישית מהאוכלוסייה העסקים רגיל - מנקים אבל לא עושים מזה ביג דיל.

הסקר בוצע באמצעות חברת המחקר Shiluv I²R, בקרב 501 גברים ונשים יהודים דוברי עברית בני 18 ומעלה, במדגם ארצי, אקראי ומייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת, במסגרת סקר אומניבוס אינטרנטי שנערך ב-1 למרץ 2016.

  • עוד באותו נושא:
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully