וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מתקשים להתעורר בבוקר? נסו את מיטת המפלט הזו

אילן גלר

2.8.2015 / 11:31

קולין פורז הבריטי כבר זכה ל-15 דקות התהילה הוויראליות שלו בעבר, וכעת הוא מפתיע שוב את האינטרנט אם המצאה שכל מי שמתקשה לצאת מהמיטה בבוקר יעריך. או ישנא ממש

יוטיוב

אם גם אתם מתקשים לקום מהמיטה מדי בוקר, וגם שעון מעורר בעוצמה של צופר רכבת לא מצליח להעיר אתכם, קבלו את הפתרון האקסטרימי המאולתר החדש - מיטת מפלט. המיטה הזו מצוידת במנועי לחץ-אוויר עוצמתיים, שיעיפו אתכם ליום החדש בשעה שתרצו. במקרה הטוב, מיטת המפלט תפיל אתכם לרצפה, במקרה הרע - היא תעיף אתכם ישירות על הקיר ממול.

אם המנועים לא יספיקו על מנת להעיר אתכם, צוידה המיטה גם בנורות חזקות ואפילו כמה חצוצרות רועשות. ואם גם כל זה לא יעזור, קשה להאמין שיש משהו בעולם שיצליח להזיז אתכם מהמיטה בבוקר, ואולי כדאי שתשקלו עזרה מקצועית רפואית בנושא.

האחראי להמצאה הזו הוא קולין פורז הבריטי, שבטיחות היא לא בדיוק תחום המומחיות שלו. בין מעלליו הקודמים (שכמובן הפכו לסרטונים ויראליים מצליחים) תמצאו מכונית קרטינג עם מנוע של מטוס סילון, להביור קומפקטי לנשיאה ושיגור של 300 זיקוקי די-נור בו-זמנית. יש לנו תחושה שקולין לא לוקח את הפרויקטים שלו ברצינות יתרה, אם כי הוא יסכים בוודאי למכור לכם את המיטה המטורפת שלו במחיר הנכון.

מיטת מפלט. צילום מסך
בוקר טוב!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully