וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי, מאמא: יעל גולדמן ילדה בת שנייה

וואלה! סלבס

14.10.2013 / 8:35

אחד הזוגות הכי פוטוגניים בביצת הבידור, הרחיב היום את המשפחה - עם לידת בתם השנייה של יעל גולדמן ואורי פפר. כעת, עמנואל הקטנה היא כבר אחות בכורה. וואלה! סלבס בננות

שימו לב, משפחה די מפורסמת בישראל התרחבה היום (ב') - כשיעל גולדמן ואורי פפר הביאו את בתם השנייה לעולם. אחרי כמה חודשי הריון מתועד, בני הזוג הפוטוגני בהחלט, הפכו את בתם הבכורה, עמנואל בת (כמעט) שנתיים, לאחות הגדולה במשפחה. מברוק.

יעל גולדמן, אורי פפר. ניר פקין
רגע לפני, מתרגשים! יעל גולדמן ואורי פפר/ניר פקין

העובדה כי גולדמן (35) את פפר (38) מצפים לבייבי שנייה, נחשפה באביב האחרון - אחרי תקופה ארוכה שבה שמרו את העניין בסוד, וגילו אותו רק למשפחה וקרובים. נניח, אחיו של פפר ערן ובת הזוג שלו מיה דגן, שהפכו לא מזמן להורים בעצמם. הכי משפחה שכזו מצדם.

מוקדם יותר היום, גולדמן חשה בצירים והגיע עם בעלה לבית החולים איכילוב - שם נולדה הבייבי החדשה של משפחת פפר. כעת, אורי ויעל הם כבר הורים לשתיים.

בני הזוג נישאו לפני יותר מארבע שנים, לאחר שפפר החליט לוותר על החלום ההוליוודי ועבר להתגורר בארץ באופן קבוע. גולדמן ופפראמרו אחד לשנייה "איי דו" - בחתונה עמוסת כוכבים שנערכה בגבעת אולגה. שנתיים וחצי אחר כך כבר חבקו את בתם המשותפת הבכורה, עמנואל. חמודים.


וואלה! סלבס עושה הכל בצמדים של שניים. נניח, היא תמיד אוכל שתי מנות פלאפל, קונה לפחות שתי פחיות מיץ ענבים ומקנחת בשני טארט טאטן - כשהיא מגיעה לדוכן של מני.


אחלו לאורי ויעל מזל טוב בפייסבוק

מפחיד: לירז צ'רכי סובלת מלחצי הריון

קרובים קרובים: אושרי כהן וגל גדות חוגגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully