וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ קטלני: בן 16 ננגח למוות על ידי שור בספרד

הנער, שהשתתף בפסטיבל ריצת השוורים המסורתי בעיר איסו, ננגח בגבו ומותו נקבע בבית החולים. עוד נמסר כי באירוע נפצע גבר בן 60 שננגח ברגלו. "כמעט ואין אמצעי בטיחות"

מרוץ קטלני: נער בן 16 נהרג היום (ראשון) לאחר שננגח למוות על ידי שור במהלך פסטיבל ריצת השוורים המסורתי בעיר איסו שבדרום-מזרח ספרד. על פי דיווח רשת "סקיי ניוז", במהלך הפסטיבל השנתי, שבו נוהגת קבוצת חוגגים לרוץ לפני השוורים הדולקים בעקבותיהם ברחובות העיר, נפצע הנער לאחר שננגח בגבו. על פי הדיווח, הצעיר נפצע באורח קשה בכבד ונותח פעמיים בבית החולים, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו לאחר כמה שעות.

ריצת השוורים המסורתית עם פתיחתו של פסטיבל סן פרמין בעיר פמפלונה, ספרד, יולי 2012. רויטרס
23 חוגגים נפצעו בפסטיבל בפמפלונה בתחילת החודש/רויטרס

עוד נמסר כי באירוע, שנערך במסגרת חגיגות ג'יימס הקדוש, פטרונה של העיר, נפצע גבר בן 60, לאחר שננגח ברגלו. את הפרטים מסר דובר המשטרה המקומית. פסטיבל ריצת השוורים נפוץ בכמה ערים בספרד והוא זוכה לפופולריות רבה.

ואולם, המצדדים במנהג כמו גם המתנגדים לו נוטים להסכים ביניהם כי אמצעי הבטיחות שננקטים באירועי הריצה כמעט ואינם קיימים, ובפרט בעיירות קטנות שבהן נערך הפסטיבל. כתוצאה, גם חוגגים שתויים ובלתי-כשירים נוהגים להשתתף באירוע.

ריצת השוורים המסורתית עם פתיחתו של פסטיבל סן פרמין בעיר פמפלונה, ספרד, יולי 2012. רויטרס
ריצת השוורים המסורתית עם פתיחתו של פסטיבל סן פרמין בעיר פמפלונה, ספרד, יולי 2012/רויטרס

לפני כשבוע וחצי נפצעו 23 בני אדם באירוע דומה בעיר פמפלונה, לאחר שנלכדו ונמחצו בכניסה לזירת השוורים. עוד נמסר כי הרצים והפרים נלכדו יחד ב"צוואר בקבוק" במשך כמעט שתי דקות עד שהדלת הצליחה להשתחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully