וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תאכלו בלילה הלבן?

27.6.2012 / 8:22

כמדי שנה חוגגות המסעדות בתל אביב את חגיגות הלילה הלבן החל ב-28 ביוני בעיר ומציעות ספיישלים במהלך כל הלילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוקצ'ה בשקד/מערכת וואלה!, צילום מסך

שקד

אספרסו בר וגלידרייה שקד משיקים ליין של טעמי גלידה בצבע לבן בלבד. בין הטעמים הלבנים אפשר למצוא: קוקוס, מסקרפונה, לימון, פינה קולדה, חלבה, עוגת גבינה, וניל איטלקי ועוד.

כמו כן, יוצעו ממגוון דילים על התפריט כמו: פיצה ביאנקה ובקבוק בירה במחיר של 39 שקלים. במשך כל הלילה דברי המאפה, הפיצות והפוקצ'ות ייאפו במקום ויהיו זמינים מסביב לשעון.

שקד. האנגר 7, נמל תל אביב. 035465858

נובה ג'ויה

במסגרת הלילה הלבן מסעדת נובה ג'ויה בסינמטק תציע תפריט לילה. בין המנות אשר יוכנו במיוחד ללילה יוגשו פוקצ'ה עם מטעמי ג'ויה (18 שקלים), ארנצ'יני: כדורי ריזוטו סיציליאנים במילוי גבינת פקורינו, צ'ילי, נענע טרייה ופרמזן (32 שקלים), ארטישוק א-לה רומנה: ארטישוק בטמפורה, עם איולי שום ועירית (39 שקלים), פיידיני חציל קלוי: תרד וגבינת פטה עם רוטב עגבניות, עלי תרד, בצל, חציל קלוי ופטה (36 שקלים), פיצה אורטולנה: רוטב עגבניות, מוצרלה, חצילים, זוקיני, פטריות שמפיניון, פלפלים ופטרוזיליה (53 שקלים) ועוד.

נובה ג'ויה. רחוב שפרינצק 2, סינמטק תל אביב. 5692*

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פירות ים בגריל במסעדת האחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחים

במסעדת האחים חוגגים את הלילה הלבן במהדורה חגיגית של ערב "ים על האש" המתקיים מדי יום חמישי במקום, ומגיש שורה של מנות דגים ופירות ים מהגריל. זאת בלווית קוקטיילים המתבססים על יותר מעשרים סוגי העראק שבמקום. בין המנות: קוקי סאן זאק עטוף בייקון ומשופד על מקל ליקריץ עם אספרגוס לבן בגריל וקרם שורשים לבנים; טונה אדומה צרובה עם תרד תאילנדי בגריל ורוטב סויה מירין וג?ינג?ר; תמנון בגריל על קרם שעועית לבנה וויניגרט סיראצ?ה חריף; דניס שלם צלוי בגריל עם תפוח אדמה מדורה ושמנת חמוצה.

האחים. רחוב אבן גבירול 12, תל אביב. 03-6917171

מייט

ברשת הפאבים התל אביבית Mate חוגגים את הלילה הלבן, עם תפריט של השעות השמחות אשר יוגש החל מחצות במשך כל הלילה עד אחרון הלקוחות. בתפריט ינתנו מחירים מוזלים על אלכוהול כגון: בירות מהחבית החל מ- 17 שקלים לכוס, צ'ייסרים ב- 10 שקלים ומנות אוכל מהתפריט כמו נקניקייה; מאטיאס כבוש על ברוסקטה; עלי גפן; פטה כבד במחיר של 14 שקלים למנה.

Mate. רחוב דיזנגוף 226. רחוב ויטל 2. רחוב לינקולן 11. תל אביב. 1-700-500-369

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגריטה במסקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסקל

הבר המקסיקני בפלורנטין, מסקל, מצטרף לחגיגה והחל מהשעה 24:00 הלקוחות יוכלו להינות מקוקטייל שלישי חינם. בתפריט הקוקטיילים: מרגריטה, מוחיטו, צ'ילי מרטיני ועוד מגוון קוקטיילים.

מסקל. רחוב ויטל 2 פלורנטין, תל אביב. 03-5187925

אבראג'

ביסטרו אבראג' בכיכר קדומים ביפו חוגג את הלילה הלבן במוזיקה אוריינטלית חיה, וארוחה הכוללת לחם ומטבלים; שתי מנות בייבי לוקוס בתנור, עם עשבי תיבול ולימון; בקבוק יין לבחירה וכן קינוח לבחירה מהתפריט (300 שקלים לזוג) .

אבראג'. כיכר קדומים 6, יפו העתיקה. 03-5244445

שרלוט

המסעדה הצרפתית במדרחוב נחלת בנימין תפעל כל הלילה, ותציע לקהל סועדיה דילים ליליים של המבורגר ובירה.

שרלוט. רמב"ם 16, תל אביב. 03-5100995‏

יריד יינות לבנים בטרקלין

ברחוב נחלת בנימין יתקיים יריד יינות בוטיק בו יתארחו כעשרה יקבי בוטיק קטנים ומשפחתיים. היריד יתקיים החל מהשעה 19:00 ועד אחרון הלקוחות בצמוד למסעדת הטרקלין, ברחבה של רחוב נחלת בנימין ובחצר הפנימית של המסעדה. ביריד יינתנו טעימות, יימכרו יינות לבנים ויינתנו הסברים על סוגי הזנים מנציגי היקבים השונים.

עלות הכניסה: 50 שקלים המאפשרת כניסה וטעימת יינות חופשית, ניתן יהיה גם לרכוש יינות הביתה החל מ-50 שקלים לבקבוק יין. בין היקבים המשתתפים: יקב שטרן, יקב מזור, יקב מאור ואחרים.

הטרקלין. רחוב נחלת בנימין 41, תל אביב. 03-5660013

אגאדיר

רשת אגאדיר תפתח את סניפיה התל אביבים כל הלילה ותציע ארוחות עסקיות מתפריט הלילה שיושק בקרוב. במקביל יוגש ואלכוהול במחירים מוזלים: שליש בירה קרלסברג במחיר 12 שקלים, קוקטייל אגאדיר במחיר 18 שקלים וצ'ייסרים במחיר 13 שקלים.

אגאדיר. בסניפי הרשת בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט פטוש במסעדת חג' כחיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חג' כחיל

לכבוד הלילה הלבן יגיש השף עומר עילואן ספיישל של סלט פטוש המכיל מלפפון, עגבניה, בצל ירוק וסגול, נענע יבשה, פיתה מטוגנת וגבינה ערבית המורכבת מחלב עיזים ובקר (40 שקלים).

המסעדה שתהיה פתוחה עד לשעות הקטנות של הלילה תציע שלל מנות מהתפריט כמו קבב חלבי (60 שקלים), סינייה (60 שקלים), שוק עוף ממולא באורז, שקדים ובשר (50 שקלים), מבחר סלטים ענק, קינוחים ועוד.

חג' כחיל, רזיאל 18 (כיכר השעון) יפו. 03-6831239.

ספגטים סניף מקסים

סניף קינג ג'ורג של רשת ספגטים במתחם קולנוע מקסים מגיש בלילה הלבן פיצות במחיר 20 שקלים ליחידה. בין הפיצות ניתן למצוא: פיצה מרגריטה; פיצה פסטו ופטה; פיצה פטריות וגם פיצה בצל. חצי ליטר בירה מהחבית ימכר ב-18 שקלים, ערק אשכוליות במחיר 20 שקלים ועוד. למטיילים ברחובות העיר יוצע מבצע: פיצה + חצי ליטר בירה במחיר 35 שקלים.

ספגטים סניף מקסים. רחוב קינג ג'ורג' 48, תל אביב. 03-6207666


המקומות הכי טובים לאכול בהם בלילה בתל אביב
לילה לבן 2012: כל האירועים התרבותיים בעיר

  • עוד באותו נושא:
  • לילה לבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully