וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונה חדשה לערוץ בית ומשפחה

אמילי גרינצוויג

27.4.2010 / 16:43

הערוץ משודר בערוץ 40 ב-HOT ובאפיק 27 ב-yes החל מהשעה 08:00 ועד חצות. גיא לואל יגיש סדרת כתבות על עיצוב מקומי

ערוץ בית ומשפחה של טלית תקשורת משיק עונה חדשה שתחל ב-26 באפריל בעלות של מיליון וחצי שקל. הערוץ משדר באפיק 27 ב-yes ובערוץ 40 ב-HOT, מהשעה 8:00 ועד חצות. ברצועת הבוקר, בין 8:00 ל10:00 ישודרו תכני המשפחה ובהמשך היום תכנים בנושא עיצוב וארגון. אריזת הערוץ כוללת לוגו חדש, הפקות מקור, סדרות רכש חדשות וכתבות העוסקות בטרנדים של עיצוב הבית והגן.

בשבועיים הראשונים לעליית העונה החדשה ישודר הערוץ חינם למנויי yes, ולאחר מכן תגבה עבורו החברה תשלום חודשי של 15.90 שקל. לקוחות HOT יוכלו לקבל את הערוץ באחת משלוש חבילות הבסיס או בתמורה ל-9.90 שקל.

הערוץ יציג סדרות רכש בנושא מגורים מעוצבים, מתיחת פנים לחלל הבית, עשה זאת בעצמך, אדריכלות ירוקה ומגורים אקולוגיים. בין הסדרות החדשות ישודרו: "מלון בוטיק", "מסדרים את הבלאגן", "ובית בעיר, בית בכפר". לצד סדרות הרכש הפיק הערוץ סדרת כתבות בהגשת של גיא לואל, שכוללת ראיונות עם מעצבים ואדריכלים ישראלים וכן כתבות על מרכזי ריהוט ישראלי. סדרת כתבות נוספת תעסוק במעצבי הדור הבא ותסקור תערוכות של סטודנטים לעיצוב במוסדות להשכלה גבוהה.

מנהלת הערוץ, דנה רחמני וסרשטיין מסרה: "בעידן בו המודעות לחיים אקולוגיים תופסת מקום נכבד בסדר היום לצד איכות חיים ומשפחה, אני מוצאת כי שילוב של מגורים אקולוגיים מודרניים ועיצוב הוא הדבר הבא, לכן בחרנו לקדם את הנושא ולהפיק תכנים בתחום. התוכניות יעסקו בבניה ירוקה, ריהוט אקולוגי וסדנאות עיצוב אקולוגיות כגון: פיסול בעיסות נייר ואומנות מחומרים ממוחזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully