וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג. יפית מקימה חברה לכלי בית ממותגים

מאת איילה צורף

8.9.2009 / 22:52

החברה תיקרא ג. יפית collections ומוצריה יופצו באחת מרשתות השיווק הגדולות. במקביל תרחיב יפית את פעילותה בנקודות המכירה

הפרסומאית ג. יפית (יפית גרינברג) תקים חברה לשיווק כלי בית ממותגים, תחת השם ג. יפית collections. גרינברג נמצאת במשא ומתן מתקדם עם אחת מרשתות השיווק הגדולות לשיווק המוצרים והפצתם באותה רשת.

ל-TheMarker נודע כי מודל ההפצה שלפיו תנסה גרינברג לפתח את המוצרים יהיה זה של מרתה סטוארט בתחום כלי הבית. בין היתר היא תשווק כלי בית מפלסטיק, אריזות מזון רב פעמיות ואריזות קרטון דקורטיביות. ככל הידוע, גרינברג תשלב גם מוצרים שכיום נמכרים ללא מותגים ולא תיכנס לזירות מתחרות שבהן פועלות חברות שהן לקוחות שלה, כמו מוצרי חוגלה-קימברלי. בארה"ב מצליחה סטוארט לשווק את מוצריה בעיקר באמצעות רשת המרכולים mart-K ורשת הכלבו מייסיס. בתוכניתה היא משלבת המלצות למוצרים ממותגיה. הערכות הן שגם גרינברג תנסה לייצר חיבור בין נוכחותה בפרסומות לבין קו המוצרים שלה.

בנוסף, מרחיבה גרינברג את נוכחותה בנקודות המכירה. באחרונה רכשה מכונה להדפסת חומרים שיווקיים ובאמצעות חברה בת למסחור חזותי בשם ביג ביג לייט, היא מרחיבה את הפעילות שלה בשילוט בנקודות המכירה.

עד כה הציעה יפית לחברות שמשתמשות בדמותה בטלוויזיה גם להציב שלטים בנקודות המכירה עם דמותה בגודל טבעי. בקרוב היא תרחיב את פעילותה גם לשלטי מדף ברשתות.

גרינברג סירבה להגיב בנוגע לחברה החדשה. על הרחבת פעילות השיווק בנקודות המכירה אמרה: "החלטת הקנייה נמצאת אצל הצרכן בעיקר כשהוא עומד מול המדף - צומת קריטי בפעילות השיווק - ולכן נרחיב את עסקינו בזירה זו".

ג. גם בהפקות: תשקיע 3 מיליון שקל בהפקת "פסטיבל שירי הילדים" בחנוכה

בנוסף להקמת החברה החדשה, גרינברג אף תיכנס כמשקיעה בהפקת "פסטיבל שירי הילדים". את ההשקעה עורכת קבוצת GROUP-G, שגרינברג ובנה אייל מחזיקים בחצי מבעלותה. מהחברה נמסר כי תשקיע 3 מיליון שקל בהפקת הפסטיבל. ההשקעה של גרינברג תיעשה כחלק מפעילות השיווק שלה לילדים באמצעות חברת ג. קיד.

מדוע בחרתם להשקיע בפעילות תוכן, בעוד אתם משרד פרסום?

אייל גרינברג: "ג. קיד & יאנג היא חברת השיווק הגדולה בישראל לילדים ונוער. כבר שנים רבות אנחנו עוסקים במסחור הפסטיבל. השנה מצאנו לנכון בפעם הראשונה להיכנס כמשקיעים, להיות חלק מההפקה ולהיות שותפים גם ברווחי הפסטיבל - ולא רק במסחור".

גרינברג סירב לספק את נתוני הרווח של הפסטיבלים והפסטיגלים בשנים קודמות. בנוגע לפעילות המסחור בפסטיבלים והצגות שנערכות בחנוכה, אמר גרינברג: "בשנה שעברה הכניס ענף המסחור כ-20 מיליון שקל מהפסטיבל".

בין הסכמי החסויות הוותיקים אפשר למצוא את הסכם הבלעדיות של HOT עם הפסטיגל כבר כמה שנים ברציפות. כיום עיקר המכירות של כרטיסים ומוצרים ממוסחרים נעשות באמצעות רשתות השיווק. לדברי גרינברג, בחנוכה האחרון נמכרו 30 אלף כרטיסים להופעה "מסביב לעולם ב-80 יום" ברשת שופרסל מתוך 70 אלף סך הכל. "יחד עם ועדי העובדים, אלה שני ערוצי ההפצה העיקריים של מופעי חנוכה. אנשים כבר לא קונים כרטיסים בקופות", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully