וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהזדמנות: וילה בהרצליה פיתוח נמכרה ב-59 מיליון ש'

גיא ליברמן

1.5.2009 / 9:37

הווילה נמכרה לתושבת חוץ באחת העסקות היקרות בהרצליה פיתוח. בחודשים האחרונים ירדו המחירים באזור בשיעור ממוצע של 20%

וילה בהרצליה פיתוח נמכרה באחרונה ב-59 מיליון שקל (כ-14 מיליון דולר). הווילה נמכרה על ידי יהודי צרפתי לתושבת חוץ. זו אחת העסקות היקרות אי פעם בהרצליה פיתוח, והיקרה ביותר בשנה האחרונה. הווילה, שנמצאת ברחוב האשל, הועמדה למכירה על ידי בעליה במשך יותר משנה. הווילה נבנתה לפני כארבע שנים על ידי האדריכל ירון לנדאו עבור משפחת גרנסיה, שרכשה את הקרקע זמן קצר לפני כן והרסה את הבית שעמד עליה. בסך הכל, שטח המגרש עליו בנויה הווילה הוא שני דונמים, ושטחה הבנוי גדול במעט מ-1,000 מ"ר. מדובר בווילה בת שתי קומות ובנוסף קומת מרתף, ובה 12 חדרים.


לדברי אנשי נדל"ן בהרצליה פיתוח, מדובר בווילה יוקרתית ביותר שכוללת גם בריכת שחייה. לדברי לנדאו, התוכנית האדריכלית נוצרה בהתאם לאופי הבעלים שביקשו לשמור על צניעות ולא לנקר עיניים: "הבית נבנה עבור משפחה שהיא לא ישראלית ביסודה וכן נבנה שלא לפי טרנדים אדריכליים עכשוויים שיכולים לחלוף. הבית נבנה בשיתוף אדריכלית פנים מצרפת שמכירה את המשפחה ונעשו בו עבודות מורכבות".

בחודשים האחרונים סובל שוק היוקרה בהרצליה פיתוח מירידות מחירים חדות, של כ-20% בממוצע. זאת בשל המשבר הכלכלי העולמי שהביא להתמעטות משמעותית בהתעניינות תושבי חוץ בביצוע עסקות בשכונה. עם זאת, אנשי נדל"ן שפועלים בהרצליה פיתוח מציינים כי לנכסים נדירים ומיוחדים כמו הווילה של משפחת גרנסיה אין תג מחיר אמיתי - כך שהמחירים הממוצעים של השוק כולו לא משפיעים לרוב על עסקות כאלה.

לפני כחצי שנה חשף TheMarker עסקה יקרה נוספת באותו הרחוב, במסגרתה נמכרו שני דונמים תמורת 40 מיליון שקל :"העסקה שנעשתה לפני כחצי שנה כללה רק את הקרקע, ועל רקע עסקה זו ניתן לראות כי המחיר ששולם כעת מאוד הגיוני ונכון", אומר מקור נד"לני בהרצליה פיתוח.

ממשפחת גרנסיה ביקשו שלא להגיב לידיעה. הרוכשת יוצגה על ידי עורכי הדין עוזי וזיו פנחסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully