וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספה בג'ינס

לרה רוטר

22.8.2007 / 13:25

אריק בן שמחון מקל על תעוקות הלב שעלולות לתקוף אתכם בעת בחירת ריפוד לספה ומשיק כיסויים אופנתיים הניתנים להחלפה

"ככל שהשנים חולפות, הקשר בין העיצובים שלי לאופנה הולך ומתחזק. השנה אני מרגיש שהצלחתי ליצור קולקציה שמאוד מושפעת מאופנה וגם מתנהגת כמוה. אבל זה עדין לא סוף הדרך, בחורף הבא אני שואף לקולקציה בסגנון דולצ'ה גבאנה. עיצובים שקטים והכי פרחים שאפשר.”

המעצב אריק בן שמחון, הציג השבוע את קולקציית החורף החדשה, בסטודיו שלו ברח' נחלת בנימין בת"א. בכניסה לאחד מחדרי החלל האינסופי הזה, ניצב קולב גדול שעליו נתלו חיפויים לכורסאות בבדים ובגוונים שונים, כאילו היו מכנסי ג'ינס או ז'קטים מעור. “הבדים", מסביר בן שמחון, "נבחרו בתעוזה. הרעיון העומד מאחורי החיפויים, הוא שלקוחות יוכלו להרגיש הקלה כאשר הם ניצבים מול ההחלטה באיזה רהיט או באיזה ריפוד לבחור. ויותר מזה, השאיפה שלי היא שאנשים יעזו להגשים חלומות. שיעזו לבחור חיפוי כורסה נועז, מתוך ידיעה שבכל רגע נתון ניתן להחליפו באחר, כאילו היה סדין למיטה".

חיפויי הספות והכורסאות של בן שמחון, עשויים בצורה רפויה ומתלבשים על השלדים של הכורסאות או הספות כמו בגד אופנתי לכל דבר. גם בעיצוב שלהם כיוון בן שמחון ללוק של פאשן. הוא לא הצניע רוכסנים כמקובל, אלא להיפך, הפך אותם לנושא עצמו. רוכסנים גסים בזהב מעטרים את החיפויים כדיטיילס לכל דבר.

הניחוח העולה מהכיסויים מזכיר חורף. ז'קט ג'ינס, מכנסי ג'ינס וז'קט עור, עולים כבבואות אסוציאציה מכל אחד מהם. הבדים בהם השתמש בן שמחון נועזים ביותר. כיסויים פלסטיים בזהב, נחושת או ג'ינס כהה מוצעים כאופציה להלבשת הרהיטים. “הידיעה שהכיסויים הם דבר זמני הניתן להחלפה, גרמה גם לי להיות הרבה יותר משוחרר בבחירת הבדים. זהב? בעצם למה לא. יצרתי קולקציה של בדי ריפוד שהיא זולה יחסית, הבדים לא עמידים לשנים. הם נועדו להחלפה אחרי תקופה. כמו שבאופנה יש טרנדים של בדים וצבעים שמתחלפים כל שנה, כך גם הבית יכול עכשיו ללבוש ולפשוט צורה לפי צו האפנה או מצב הרוח של בעליו. לשנות סגנון עיצובי בבית הופך בעזרת החיפויים לדבר של מה בכך”.

כיסי מעילים בכורסה

בנוסף לכל אלה, מציע השנה בן שמחון שידות מגירות, המרופדות בעור תנין לבן, הנראות כשלדים ומזכירות במקצת את מזוודות הטרולי שעיצב לאחרונה אלכסנדר מק'ווין לסמסונייט. שידות אחרות זכו לידיות מזוודה לכל מגירה. פוף משיער פרה, קיבל ידיות נשיאה מעור וכורסאות פוף חצי עגולות כוסו עור בגוון חום משופשף מהסוג הזה שהשנים והבלות רק ייטיבו עמו. לדברי בן שמחון ההשראה לכורסאות העור היתה ממעילי הטייסים.

דיטייל נוסף, גאוני במיוחד, שנולד גם הוא מהקונספט השלם, הוא שלרוב החיפויים והריפודים נתפרו כיסי צד כדוגמת כיסי מעילים, שניתן לאחסן בהם את השלטים, את עיתון השבוע או את המגזין האהוב ללא צורך בשרוולים בלתי אסתטיים ובלתי נוחים.

לצד הפריטים בעיצובו, מציע בן שמחון פריטים שנאספו על-ידו מחלקים שונים בעולם שמטרתם להרחיב ולגוון את הקולקציה. "חיפשתי את החופש", מסכם בן שמחון, "החופש במובן הפרטני, בבחירת הפריטים שיקשטו את הבית והחופש במובן הכללי, היינו שהאווירה בבית תהיה כמו האווירה שיש בבית מלון, שהיא מאוד 'פיין', מאוד נועזת ועם זאת פחות מלאה בחשיבות עצמית".

מחירים:
כורסאות: החל מ-9,400 ש'
ספות: החל מ-28,000 ש'
חיפויים: 1,000-3,800 ש'

הסטודיו של אריק בן שמחון, רח' נחלת בנימין 110, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully