וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה זה כשאתה יודע לעשות הכל

דניאל אסייג

30.3.2007 / 8:55

שרון ברונשר מעצבת מוצרי נייר, אריזות, בגדים, מצעים ועוד. קראו לה מעצבת מוצר ושימו לב במיוחד למצעים

"הגדירו אותי כמעצבת רב-תחומית" אומרת שרון ברונשר (32) אבל אני מתעקשת שאני מעצבת מוצר. היכולת שלי לעצב הרבה מהמוצרים שמסביב הופכת אותי לכזאת".

ברונשר היא בוגרת סדנה לעיצוב ואדריכלות בניהולו של אליעזר פרנקל. היא חיה בעבר בלוס אנג'לס, עיצבה וייצרה מוצרי נייר מסוגננים (כרטיסי ברכה ומחברות) ומכרה אותן לבוטיקים יוקרתיים בסן פרנסיסקו ובלוס אנג'לס.

אחרי שנתיים בארה"ב היא חזרה לישראל ופתחה עם שותפה גלריה-חנות בשם "שרלוט" בנווה צדק בתל אביב, שהתייחדה בסגנון השאבי שיק הנוסטלגי רבה לפני שהטרנד היה מקובל בארץ. היו בשרלוט רהיטים ששוחזרו בטכניקות צביעה מיוחדות, תמונות מיוחדות, מחברות, מארזים ועוד מוצרי אווירה.

לאחר סגירת הגלריה בנווה צדק, החלה לעבוד כמעצבת מוצר פרילאנסרית ב"סבון של פעם" לפני גדילת הרשת והיתה אחראית על עיצוב המוצרים, העיצוב גרפי, עיצוב המארזים וכו'.

במקביל קיבלה לידיה את האחריות על עיצוב הקו התדמיתי, קו המוצרים ואת הקניינות לרשת חנויות FRESH המתחרה.
בשנה האחרונה היא מתרכזת במותג הפרטי שלה וחולמת לפתוח חנות קונספט ראשונה בתל אביב.

פרטים קטנים מגיל 4

-מה מייחד אותך כמעצבת מוצר?

"היכולות שלי לעשות כל דבר- מגופי תאורה,מחברות, אביזרים, תמונות וכו', כל דבר שהוא מוצר ובר ביצוע."

-איך את מנסחת את התשוקה שלך לאסתטיקה?

"עוד מגיל 4 הייתי שמה לב לכל מיני פרטים קטנים. עד היום לראות סרט בשבילי, זה כמו לבצע ניתוח כירורגי, כי אני רואה את הכל. את מה שתלוי על הקיר או את צבע החרסינה שיש לדמות בשירותים. הניקיון הוא אחד המוטיבים שמנחים אותי בעשייה שלי במוצרים, זה משהו שזורם אצלי בעורקים, אסתטיקה ועיצוב הם שמות נרדפים שלי".

- מה את הכי אוהבת במקצוע, ומה פחות?

"הכי אוהבת - לחדש לראות דברים להתרגש מכל דבר חדש. פחות אוהבת,להתעסק עם תפירה,לחלק את הסחורה לקטלג ולטפל בדברים הקטנים שכרגע אין ביכולתי להביא איש
מקצוע לזה."

- בקולקציית אביב-קיץ 2007 שיתפת פעולה עם מעצבת צעירה, אניה פליט, בוגרת שנקר. עד כמה זה תרם לך?.

"בהתחלה הייתה לי התלבטויות רבות לגבי מעצבים צעירים, ז''א מאיזה תחום של עיצוב. נפגשתי עם מעצבים תעשייתיים, מעצבי מוצר, מעצבי אופנה וטקסטיל. אבל כשאניה נכנסה לבית שלי היא הקסימה אותי וידעתי שזאת היא. העבודה איתה תרמה לי הרבה ידע וניסיון, מכיוון שהיא מגיעה מתחום של טקסטיל, תחום שעדיין לא פיתחתי ברמה גבוהה במותג שלי. אני מאד מקווה שאוכל לעשות עוד שיתופי פעולה דומים, אני מאוד אוהבת לפרגן ולתת לאנשים לבטא את עצמם."

מיטת זהב

בקולקציה החדשה של ברונשר בגדים ומצעים. הפריטים מאופיינים בקו נקי, אוורירי ונוח, אך שומרים על נגיעה אופנתית מעודכנת וחדשנית, שמגדירה מחדש את הגבול בין פריטים לשימוש בתוך הבית לבין פריטים לשימוש מחוצה לו. שימו לב לשימוש בבדי לורקס בבגדים שיוצרים שפה אחידה עם הדפסי הכסף והזהב המשולבים בקולקציית המצעים.

ברונשר אומרת כי העונה היא שמה דגש על פיתוח בדים שיוצרים את האסתטיקה והניקיון שמאפיין את המותג. יש לה גלבייה, מסריגה ייחודית מבד שמשולבים בו ויסקוזה וכותנה שנצבעו במיוחד, שנותנת מראה של סריג פרום. וגם צעיפים רקומים, ובדים שעליהם מעין צלקות רקומות שמפסלות את הבד. כל פריט הוא ייחודי ואין זהה לו.

אל תפספסו את קולקציית המצעים העשויים מבדי טריקו ופרקל, ועליהם אלמנטים גרפיים ואת שמיכות הקיץ הייחודיות עם דוגמת הריבועים, העשויות מ 100% כותנה אוורירית. הצבעוניות וסקאלת הצבעים המונוכרומטית שמאפיינת את ברונשר כוללת אפורים, לבן ושחור. "אני תמיד רוצה להכניס עוד צבעים לקולקציות, צבע זאת אמירה ואם עושים את זה אז הולכים עד הסוף. אצלי הכל מתבשל לאט. יש לי מעין חלום להכניס את כל צבעי העולם לתוך מערבל ולקבל חגיגה מעניינת באמת".

חנות משלה, עדיין אין לה אבל היא חולמת כל שנייה על הרגע הזה בו תמצא מקום ותוכל להציג את כל עבודותיה. "כל יום שעובר אני פשוט רוצה את זה יותר."

מחירים:
גופיות: 190 – 290 ש', טוניקות: 250 – 450 ש', גלביות: 290 – 490 ש', צעיפים: 190 – 290 ש', קרדיגן: 290 – 490 ש', מכנסיים: 240 – 490 ש', טייצים: 150 – 250 ש', גרביים: 120 – 220 ש', שמיכות קיץ: 290 – 550 ש', סט מצעים זוגי: 690 – 840 ש'.

שרון ברונשר (בתיאום מראש), תפוצות ישראל 5, אזור תעשייה כורזין, גבעתיים. 054-4726708 ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully