וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק רכש דירה בקיסריה ב-2.5 מיליון דולר

אריק מירובסקי

24.1.2007 / 14:21

גאידמק תקע עוגן בקיסריה ב-2001 כשרכש ב-7.5 מ' ד' את ביתו של מנתח הלב דני גור. מאז, רכש עוד כ-3.5 דונם באזור

בית סטנדרטי במיקום טוב בשכונה 6 הביא לבעליו 2.5 מיליון דולר מהמיליארדר ארקדי גאידמק, שגר בשכנות לאותו בית. אנשי נדל"ן בקיסריה מתווכחים ביניהם על מידת הריאליות של המחיר, אולם ככל הנראה זה לא עניין כל כך את השכן גאידמק, שהיה מוכן להוסיף על ערכו האמיתי של הבית רק כדי לעבות את האחוזה שהוא יוצר לעצמו במהלך השנים האחרונות.

גאידמק תקע עוגן בקיסריה ב-2001 כשרכש ב-7.5 מיליון דולר את ביתו של מנתח הלב דני גור, שנחשב אז לבית היפה ביותר ביישוב. מאז, רכש עוד כ-3.5 דונם מסביב לבית שרכש, והבית הנוכחי, המשתרע על 1.2 דונם הוא הנכס הרביעי שלו בקיסריה.

יתרונו הגדול של הבית נעוץ במיקומו ולא בטיבו. הוא אינו בית שנחשב לבולט במיוחד והמחיר משקף בעיקר את מחיר הקרקע. לאחרונה, נסגרו 4 עסקות על מגרשים בגודל דומה של 1.2 דונם ברמות מחירים של 2 מיליון דולר. יתרונו הגדול הוא בנוף לים שנשקף ממנו, אולם גם כך חלק מהמתווכים בקיסריה סבורים שמדובר במחיר מופרז.

הפופולריות של שכונות ותיקות בקיסריה, ובמיוחד 2,6,8 ו-10 מרקיעה שחקים. זאת, למרות שהנוף הנשקף לים מהיישוב מוגבל מאוד. גם כשיש מגרשים ב"קו ראשון" לים, הריחוק לים יחסית גדול וגבעות כורכר חוסמות את מרבית הנוף לים מהקומה הראשונה. רק מהקומה השנייה בחלקים משכונות 2, 6 ו-10 ניתן לראות את הים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully