וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיור וירטואלי ברחוב דאונינג 10

הדר תדמור

31.12.2006 / 10:42

באמצעות האתר יכולים הגולשים לצפות בחדרי מעונו הרשמי של ראש ממשלת בריטניה

ביתו ומשרדו הרשמי של ראש ממשלת בריטניה, בכתובת רחוב דאונינג 10 בלונדון, פתח את דלתותיו לסיור וירטואלי באינטרנט. זאת, לאחר 270 שנה שבהן נותר הבית מחוץ לעיניי הציבור.

כעת יכולים הגולשים לצפות בשמונה חדרים בבית, לקרוא עובדות היסטוריות על החדרים ועל פריטים כאלה ואחרים המונחים בבית, אשר היה מעונם הרשמי של ראשי ממשלת בריטניה מאז שנת 1735 - אז, נתן המלך ג'ורג' השני את הבית לראש הממשלה דאז רוברט וולפול.

בכניסה לאתר מתנוסס הכיתוב: "הסיור הוירטואלי ברחוב דאונינג 10 - ההזדמנות שלך לראות מה נמצא מאחורי הדלת המפורסמת בעולם". באתר עצמו ניתן לצפות בחדר הכניסה, בחדר הקבינט, במדרגות העולות לקומה השנייה, בטרקלין הלבן, חדר טרקוטה (אשר היה חדר האוכל המקורי בבית), חדר האוכל הקטן, חדר האוכל המרכזי וחדר קבלות הפנים. בכל חדר ניתן למצוא פריטים זוהרים, עליהם ניתן לקרוא עובדות היסטוריות.

בראיון לרשת BBC אמר ראש ממשלת בריטניה טוני בלייר כי הסיור הווירטואלי היא "דרך מצוינת להראות את ההיסטוריה של הבית. אני מרגיש בר מזל לעבוד ולחיות בבית הזה והייתי רוצה לחלוק אפילו חלקיק מהקסם של המקום ההיסטורי הזה עם הגולשים", הוסיף בלייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully