וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן בן ה-11 נדרס למוות במעבר חציה: "ילד מדהים"

30.9.2013 / 0:02

מחקירה ראשונית של התאונה בירושלים עולה כי הילד נפגע ממשאית כשרכב על אופניו במעבר חציה. "לא מגיע להורים שלו. הצומת הזה מסוכן, לא מבינה למה הגיע לשם", אמרה אם חברו

אורן בן ברוך בן ה-11 הוא הילד שנהרג אתמול (ראשון) מפגיעת משאית בצומת פת בירושלים - כך הותר אמש לפרסום. הילד רכב על אופניו בשעה שנפגע, והיה מחוסר הכרה בעת שהוזעק למקום צוות מגן דוד אדום, שבהמשך נאלץ לקבוע את מותו. ראש אגף התנועה במחוז ירושלים, סנ"צ שלומי עמר, אמר לוואלה! חדשות כי התאונה התרחשה במעבר חציה, ובשל כך ניתן היה למנוע אותה.

ילד שרכב על אופניים נפגע ממשאית ונהרג. אוריאל בונלי, חדשות 24
הילד נדרס במעבר חציה בעת שרכב על אופניו. זירת התאונה, אתמול/חדשות 24, אוריאל בונלי

מיה, אם חברו של אורן סיפרה כי "הוא היה ילד מדהים וחברותי, מדובר במשפחה בת חמישה ילדים ולא מגיע להורים שלו דבר כזה. זו שכונה של ילדים, שוקקת חיים, ועודדנו את הילדים לנסוע באופניים. בסך הכל הדרכים כאן לא מסוכנות, אבל הצומת נחשב למסוכן ואני לא מבינה למה הוא הגיע לשם". לדבריה, "הוא אהב לשחק במחשב, שלחתי את הבן שלי לקרוא לו שיבוא לשחק אצלנו וככה הוא גילה".

ילד שרכב על אופניים נפגע ממשאית ונהרג. אוריאל בונלי, חדשות 24
הנהג עוכב לחקירה. זירת התאונה בצומת פת/חדשות 24, אוריאל בונלי

"הנהג היה במקום, עצר ועיכבנו אותו לחקירה", אמר סנ"צ עמר. "אנחנו בשלב הראשוני של החקירה, אנחנו לא יודעים להגיד במי האשמה". לפי חקירת התאונה, הילד רכב על אופניו וחצה את הצומת מדרום לצפון, בזמן שנהג משאית שהגיע מרחוב השומר פגע בו במעבר החציה. "הילד נפגע אנושות ופונה לבית החולים", מסר עמר. "אני וחובשים נוספים מיחידת האופנולנסים הגענו בתוך דקות ספורות לאירוע ונתקלנו בילד כשהוא ללא רוח חיים כתוצאה מהפגיעה הקשה", סיפר החובש אריאל בן דוד מ"איחוד הצלה".

בן 11 נהרג מפגיעת משאית כשרכב על אופניו בירושלים

(עדכון ראשון: 20:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully