וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

M פור מאמה: מה הכי חשוב למיכאלה ברקו בחדר הילדים?

מיכאלה ברקו

8.10.2014 / 11:14

לעצב חדר ילדים הוא פרויקט בפני עצמו. יש להם חשקים וצרכים שמשתנים במהירות גבוהה ולמיכאלה ברקו - אמא לארבעה, יש כמה טיפים שיוכלו לסייע בצליחת את המשימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיכאלה ברקו והבת טליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הם כולם נמצאים בגיל ההתבגרות. ארבעה כאלה יש בבית היום וכך, גם החדרים במספר. הילדים שלי יוכלו להעיד. אני אימא חמה ואוהבת ויחד עם זה גם משחררת. כן צריכה לדעת נתונים כלליים אבל לא יורדת לחיים. בעיצוב החדרים שלהם, בסביבה הפרטית של כל אחד מהם אימצתי גישה של הקשבה לצרכים. בואו נודה על האמת זו הממלכה שלהם. אין טעם לכפות על הילדים את הצביון שהתוותה המעצבת או האדריכלית ובטח שלא להכריח צבעים ספציפיים ותמונות. מהר מאוד הבנתי שחדר ילדים זה החדר הכי דינאמי בבית, לא המטבח ולא הסלון. השינויים שמתרחשים בו יחסית גדולים בהשוואה לחדרים האחרים. בסלון לדוגמה, יכולה לעמוד ספה למעלה מעשור, אבל בחדר של הדיירים הכי צעירים בבית - זה לא עובד. גם את ארונות המטבח אנחנו לא מחליפים הרי יותר מפעמיים בחיים. הילדים גדלים ואיתם גם הפריטים שמסביב, ממש כמו מידות של בגד וסגנון שמשתנה בהתאם לאופנות. יחד עם זה, כל אמא יודעת שבחדר הילדים יש דברים שהם מאסט. סביר להניח שזה משתנה מבית לבית. אז בתור אמא גאה לא מעט שנים, אני מרשה לעצמי לחשוף את חמשת הדברים שמבחינתי מוכרחים להיות בחדרים של הקטנים.

מגירות. ShutterStock
שיהיה איפה לאחסן את כל הפיצפקע'ס/ShutterStock

מגירות

מגירות, מגירות מגירות. איפה שאפשר לדחוף מגירה בחדר הילדים כדאי לעשות זאת. יש להם הרבה חפצים לדיירים הקטנים האלה. צעצועים, מזכרות, ציורים, הפתעות ושאר פריטים שהם נקשרים אליהם. איך אפשר לזרוק את זה? אז שמים במגירה ומעלימים לשנה שנתיים ואז, אפשר לשחרר אותם לעד. זה שומר על הסדר, ועם יד הלב אני יכולה להגיד שזה גם שומר על שלום בית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חדר ילדים. ShutterStock
תנו להם לבחור לעצמם/ShutterStock

זכות הבחירה

חשוב לזכור שחדר ילדים זו הממלכה שלהם. הם צריכים להרגיש בו נוח ולא ההורים. אם הילד מבקש חדר נסיכים, אבירים, ליצנים או פיראטים מומלץ לאפשר את זה (כל אחד ותקציבו הוא - כמובן). אבל מעבר לכך, גם אם הצבעים פחות מתאימים לכם בעין, הילד הוא שהולך לארח בחדר הזה את חבריו ולהכין את שיעוריו. אז ת'שחררו. לי למשל היו ערימות של בובות על המיטה בילדותי. כמעט ולא ראו על מה אני ישנה. ההורים שלי הבינו שזו אהבתי באותם הימים והסכימו לי ללכת עד הסוף עם הפטיש הזה.

מצעים צבעוניים מקופלים. ShutterStock
מוכנים לכל מקרה/ShutterStock

מצעים בשלוף

לא משנה כמה כביסות יש לי לעשות, אני תמיד דואגת שיהיה סט מצעים לילדים מוכן, נקי, זמין ונגיש. אין לדעת איזה חבר יקפוץ פתאום לבקר ויחליט שהוא מעביר אצלנו את הלילה. זה טוב גם במקרים שהילדים הזיעו ומתחשק להם להתרענן, כך יש להם תמיד מענה בכל שעה שלא תהיה. הנוחות שלהם היא הרוגע שלי.

חדרי ילדים. ShutterStock
נפתחת לכל אורח/ShutterStock

מיטה נפתחת או מזרן זמין

שוב, העניין של חברים עולה, כמו המצעים. מכאן, אתם יכולים להבין שאנחנו מאחרים הרבה. מיטה כפולה הכרחית לאירוח היא גם דבר נחמד כשהילדים קטנים ורוצים לישון אחד ליד השני. גם מזרן מתנפח תופס במקרה הזה. העיקר הקרבה והשהייה יחד.

ילד צובע בצבעי גועש. ShutterStock
שותפים מלאים/ShutterStock

שותפות בעיצוב

כשניגשים לעצב חדר ילדים חשוב לטעמי לשתף אותו. הוא הדייר העיקרי הרי. הוא הולך לבלות שם. והוא גם יכול לתת את ה-Say שלו. גם אם זה לתלות ציורים שלו על הקירות או מדבקות. אפשר גם לצבוע קיר אחד בצבע שהוא אוהב ומתרגש ממנו. בכל מקרה אפשר לצבוע את הקיר רגע אחרי שנמאס לו לקטן.

לכל הכתבות עם מיכאלה ברקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully