וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: דידי הררי מנקה חלונות

1.6.2014 / 8:45

דידי הררי לא מסוגל לראות גרגר של אבק על אוסף הדיסקים שלו, הוא אחראי על סידור המיטה בבוקר ובשקט בשקט מטפח תחביב של ניקוי חלונות

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, של דידי הררי.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
אני מנקה דיסקים כפייתי. מחרפן אותי שיש אבק על הדיסק ואני תמיד נלחם בזה עם מטלית. בנוסף, לכלוך על מסך המחשב יכול להוציא אותי מהדעת, ולרוב קשה להיפטר מהם. אני תמיד מנסה לנקות את המסך עם ספריי ומטלית למשקפיים אבל זה לא תמיד עוזר. פעם במשך חצי שעה ניסיתי לנקות לכלוך מהמחשב שהציג את מפת ישראל ובטעות מחקתי יישוב מהמפה.

איזה אזור אתה מקפיד לנקות בתדירות גבוהה?
אין ממש חדר או אזור שאני מקפיד לנקות במיוחד. אשתי אחראית על הניקיונות ואני יותר שם דגש על הסדר. בעיקר אני דואג שהמיטה בחדר השינה תהיה מסודרת טיפ טופ.

מה הטיפ שלך לניקיון?
כדי להיפטר מהאבנית שבראש המקלחת, מומלץ לפרק אותו אחת לחודש, לטבול בחומץ למשך כמה שעות. התוצאה ראש מקלחת מבריק ומצוחצח. כמו חדש.

חוויית ניקיון שתזכור לעד
אני מאוד אוהב לנקות את החלון עם שפריצר ונייר עיתון. פעם ניקיתי את החלונות בבית וחבר שלי קפץ לביקור . החלון היה כל כך נקי שהוא נכנס בחלון ודפק את הראש. זו הייתה ההוכחה לכך שניקיתי את החלון כמו שצריך.


עוד כוכבים חושפים סודות מלוכלכים בוואלה! בית ועיצוב :
רוסלנה רודינה עושה פנלים
לא תאמינו עם מה מרגול חופפת את השיער
לדנה רון מסתובב הראש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully