וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: נחשו עם מה מרגול חופפת את השיער

27.4.2014 / 9:48

היא חולה על ניקיון ומציעה לכם לקרצף את הבית בלי לדחות את המטלה, כי אף תירוץ לא יתקבל אצלה. מרגלית צנעני גם סבורה שחומר לשטיפת כלים ושמפו לשיער, עשויים כמעט מאותם חומרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולה על ניקיון - מרגול/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, של מרגלית צנעני.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
יש לי אובססיה לניקיון. הסביבה שלי מוכרחה להיות מצוחצחת והעניין הוא שלא מדובר במטלה עבור, אם כי דרך חיים סטנדרטית. אני אוהבת לשאוב אבק, לשטוף רצפה, לתלות כביסה ולקרצף את כל הבית. זאת הנאה גדולה.

איזה אזור מקפידה לנקות בתדירות גבוהה ולמה?
איך אפשר להשקיע בחדר מסוים?! אני עושה הכל מהכל. אצלי הכל תמיד חייב להיות מבריק. ואין חדר אחד שאני מקפידה לנקות אותו יותר מחדר אחר. כל פינה בבית מקבלת את אותו יחס, ואתם מבינים כבר באיזה יחס מדובר, כן?

יש לך טיפ שווה לניקיון?
כמו כל משימה שיש לעשות בחיים כך גם בניקיון - לא לוותר. לא לדחות. לא להביא תירוצים בנוחס: "אחר כך". יש רק עכשיו. עכשיו לשטוף רצפה, עכשיו לתלות ולקפל. כי כשזה מחכה זה מצטבר וגודל לממדים מייאשים. אני תמיד מנקה מיד כשצריך ועושה את זה כי זה תמיד כיף לחזור לבית נקי.

חוויית ניקיון שתזכרי לעד
יש לי הרבה חומרי ניקוי, בין השאר גם במקלחת. יום אחד חפפתי את הראש ובזמן שהפנים שלי מלאות בסבון שלחתי את היד לשמפו. חפפתי את הראש ולא הבנתי מה זה הריח המוזר הזה שיש לי בשיער. מסתבר שבטעות חפפתי עם נוזל לניקוי כלים! נבהלתי מאוד ומיהרתי לשטוף את השיער. מאוחר יותר גיליתי ששמפו ונוזל לניקוי כלים הם בעצם אותו מוצר, עם אותם מרכיבים רק בריח שונה.

רוסלנה רודינה עושה פנלים

מה רונית יודקביץ' עושה עם אפטרשייב?

לדנה רון מסתובב הראש

  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully